اخبار

آغاز نخستین روز از مراسمات اعتکاف دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همزمان با مراسم اولین شب قدر

آغاز نخستین روز از مراسمات اعتکاف دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همزمان با مراسم اولین شب قدر
به همت هیئت دانشجویی صاحب الزمان (عج) و با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ، معاونت فرهنگی دانشجویی و بسیج دانشجویی دانشگاه اولین مراسم از مجموعه مراسمات اعتکاف دانشجویی همزمان با اولین شب از لیالی قدر آغاز و برگزار شد.
 
 
 
 

 

 

 

 
 
به گزارش روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه؛ به همت هیئت دانشجویی صاحب الزمان (عج) و با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ، معاونت فرهنگی دانشجویی و بسیج دانشجویی دانشگاه افتتاحیه و اولین مراسم از مجموعه مراسمات اعتکاف دانشجویی همزمان با اولین شب از لیالی قدر آغاز و با حضور حجت الاسلام والمسلمین باقری معاون حوزه علمیه کرمانشاه برگزار شد.
مراسم از شامگاه روز چهارشنبه مورخ ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۱ و همزمان با احیای اولین شب از لیالی قدر در مسجد امام صادق (ع) دانشکده پزشکی آغاز گردید و به مدت چند روز ادامه خواهد داشت.
محتوای این مراسم متشکل از برنامه‌های مختلفی از قبیل سخنرانی توسط حجت الاسلام و المسلمین سید محمد میلاد سالار و دعا خوانی و مرثیه سرایی توسط مداحان اهل بیت علیهم السلام بود. و در ادامه دانشجویان قران به سر گرفته و به راز و نیاز و مناجات پرداختند. این مراسم مورد استقبال چشم گیری از دانشجویان قرار گرفت.
در حاشیه و در محل برگزاری مراسم، نمایشگاه کتاب دانشجویی برپا شد، و تا پایان مراسمات ادامه خواهد داشت.
پایان خبر //

 

 
8
 
 
7
 
 
6
 
 
5
 
4
 
3
 
2
 
1
 

 


۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۳:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید