اخبار

دعای پر فیض عرفه در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه زمزمه شد

دعای پر فیض عرفه در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه زمزمه شد
مراسم پرفیض دعای عرفه در روز شنبه مورخ ۱۸ تیرماه ۱۴۰۱ در مسجد امام صادق (ع) دانشکده پزشکی با حضور حجت الاسلام و المسلمین محبی، دکتر محمد رضا غلامی، دکتر رضا منصوری، جمعی از اساتید هیئت علمی، کارکنان، دانشجویان و دیگر مدیران و مسئولان دانشگاه برگزار شد.

 

 

 

 

به گزارش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه؛ همزمان با نهمین روز از ماه ذی‌الحجه مدیران، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  دعای عرفانی عرفه را زمزمه کردند تا به یاد سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) با رب خود نجوایی عارفانه داشته باشند.

در مراسمی که در مسجد امام صادق (علیه السلام) دانشکده پزشکی برگزار شد، مؤمنان همنوا با امام حسین (ع) دعای عرفه را که مملو از مبانی توحیدی، عرفانی و اخلاقی است،‌ نجوا کرده و از پروردگار متعال برای آمرزش گناهان، نجات یافتن از مشقت های زندگی روزمره و همچنین نجات امت اسلامی و رشد و تعالی کشور طلب رحمت و غفران الهی را کردند.

این مراسم که در روز شنبه مورخ ۱۸ تیرماه ۱۴۰۱ در مسجد امام صادق (ع) دانشکده پزشکی برگزارش شد، با حضور حجت الاسلام و المسلمین محبی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، دکتر محمد رضا غلامی معاون فرهنگی و دانشجویی، دکتر رضا منصوری رئیس بسیج جامعه پزشکی، جمعی از اساتید هیئت علمی، کارکنان، دانشجویان و دیگر مدیران و مسئولان دانشگاه همراه بود.

پایان خبر//

 
4
 
 
1
 
 
3
 
 
9
  
12
   
11
 
10
 
8
 
7
 
6
5
2
۲۱ تیر ۱۴۰۱ ۱۱:۴۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید