اخبار

استفاده از نیروهای تخصصی و کارآمد مرکز آموزشی درمانی امام علی (ع) در اولویت قرار خواهد گرفت

استفاده از نیروهای تخصصی و کارآمد مرکز آموزشی درمانی امام علی (ع) در اولویت قرار خواهد گرفت
 

 مراسم تکریم و معارفه بیمارستان امام علی (ع) برگزار شد و طی آن از زحمات  دکتر جواد عظیمی وقار قدردانی و دکتر بهزاد حیدرپور به عنوان رئیس این مرکز معرفی شد.

دکتر حیدرپور گفت: حضور اساتید ارجمندی که در بیمارستان امام علی(ع) هستند یک فرصت برای این مرکز و سلامت مردم است و استفاده از این ظرفیتها و پتانسیلها در اولویت کاری بیمارستان قرار خواهد گرفت و  با وجود مشکلاتی که امروز گریبانگیر آن هستیم به ویژه مشکلات اقتصادی ، میبایست گامهای اساسی با توکل بخدا برداشت.

وی اظهار داشت: تا زمانیکه امورات در سمت مورد نظر در دست هرشخص نباشد قابل درک نیست که چه مشکلات و محدودیتهایی بر سرراه بسیاری از تصمیمات مدیریتی وجود دارد و در همین راستا کمک و یاری تک تک همکاران ارجمند می تواند راهگشا باشد.
 
دکتر حیدرپور گفت: بیمارستان خانه همه ماست و چنانچه مشکلی برای آن پیش بیاید مربوط به همه است و باید باهمدلی و همفکری در راستای حل آن مشکل گام برداریم.
 
همچنین دکتر جواد عظیمی وقار نیز با بیان اینکه از تلاش و زحمات تمامی همکاران بیمارستان امام علی (ع) قدردانی می کنم گفت: تمام اقداماتی که در سال های اخیر در بیمارستان انجام شده نتیجه کار گروهی و همراهی تمام همکاران می باشد. 
 
وی اظهار داشت: دکتر حیدر پور تجربه بسیارخوبی در سال های گذشته در بیمارستان امام علی (ع) دارند و در همه عرصه های درمانی، پژوهشی مدیریت طب ورزش بسیار توانمند هستند.
 
دکتر عظیمی وقار افزود: با توجه به قابلیت ها و توانایی همکاران در این بیمارستان، روزهای خوبی در پیش رو خواهیم داشت . 
 
۱ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۴۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید