اخبار

بیمارستان فارابی منشاء خدمات ماندگار و ارزشمندی در بحران کرونا بود

بیمارستان فارابی منشاء خدمات ماندگار و ارزشمندی در بحران کرونا بود
 
مراسم تکریم و معارفه رئیس بیمارستان فارابی برگزار شد و طی آن از زحمات آقای دکتر پیام محمدی تقدیر و خانم دکتر حجتی تبار به عنوان رئیس این مرکز معرفی شد.
 دکتر پیام محمدی رئیس پیشین بیمارستان فارابی گفت: در در روزهای پیک کرونا، بیمارستان فارابی به عنوان یکی از بیمارستان های پذیرش بیماران با همت ایثارگرانه و همدلی ستودنی تمامی کارکنان این بیمارستان در تمامی سطوح منشاء خدمات ماندگار و ارزشمندی بود. 
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه گفت: بیمارستان فارابی منطبق با شاخص‌های جهانی مدیریت کرونا، در آمار بهبودیافتگان از جمله مراکز شاخص بود و اقدامات انجام شده در این مرکز در بحث درمان مبتلایان و مقابله با کرونا مورد تحسین مسئولین ارشد وزارت بهداشت قرار گرفت. 
 
وی اظهار داشت: ارتقاء سطح کیفیت خدمات پرستاری، راه اندازی، تجهیز و توسعه بخش‌های مختلف تشخیصی و درمانی در بیمارستان از جمله بخش‌ مگا آی.سی.یو و مانیتورینگ مغز که در غرب کشور کم نظیر است، بهسازی و اصلاح سیستم های تاسیساتی و همچنین توسعه منابع انسانی و ارتقاء سطح بیمارستان در حوزه اداری و آموزشی از جمله اقداماتی است که علیرغم فشار‌های مالی ناشی از شیوع کرونا در این بیمارستان در طول این مدت صورت گرفته است. 
 
وی گفت:بر خود لازم می‌دانم از تمامی همکارانم در بیمارستان فارابی در تمامی بخش‌ ها و حوزه‌ها که در طول خدمت به بیماران مبتلا به کرونا خوش درخشیدند صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری نمایم.
 

در ادامه دکتر حجتی تبار گفت:از خدمات ماندگار و ارزشمند دکتر محمدی قدردانی می کنم و برای ایشان در پست جدید آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

 وی اظهار داشت: امیدوارم با کمک، همیاری و همدلی پرسنل شریف و پرتلاش این مرکز بتوانیم در ادامه پیشرفت این بیمارستان  در حوزه های مختلف گام برداریم.
 
دکتر حجتی تبار گفت:زحمات کلیه نیروهای این بیمارستان در اوج بیماری کرونا هیچگاه فراموش نمی شود و از یکایک آنان سپاسگزاری می کنم و در ادامه این مسیر نیازمند همدلی و همراهی همه پرسنل و اساتید گرانقدر این مرکز هستیم و از خداوند منان استعانت می جوییم.
 
 

 

 
۱ اَمرداد ۱۴۰۱ ۲۳:۱۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید