اخبار

دکتر محمدی: اصلاح فرایند ها در راستای کاهش هزینه ها و افزایش درآمد بیمارستانها مهمترین هدف ترسیم شده برای تیم پایش دانشگاه است

دکتر محمدی: اصلاح فرایند ها در راستای کاهش هزینه ها و افزایش درآمد بیمارستانها مهمترین هدف ترسیم شده برای تیم پایش دانشگاه است
 
 
نشست ستاد راهبردی در آمد دانشگاه با حضور دکتر محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و دیگر مسئولان دانشگاه امروز در سالن جلسات دانشگاه برگزار شد. 
 
 سرپرست دانشگاه گفت: تیم های پایش تشکیل شده در راستای بهبود درآمد ها و کاهش هزینه ها در حوزه های مختلف دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، یکی از مهم ترین تیم های دانشگاه است که اهداف مهمی برای این تیم ترسیم شده است.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمدی اظهار داشت: فعالیت هماهنگ و منسجم  این تیم اصلاحات سخت افزاری و نرم افزاری را در بخش های مختلف به همراه خواهد داشت و به طور قطع موجب نظم مالی و کاربردی در درمان دانشگاه می شود و افزایش نظم مالی موجب افزایش درآمدها خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه پایش ها باید با آگاهی کامل و با شناخت قوانین مربوط به هر حوزه انجام شود و مقررات و دستور عمل های لازم باید مورد  بررسی قرار گیرد گفت: تشکیل تیم مستمر جهت پایش بیمارستان های تابعه دانشگاه الزامی است و تیم پایش باید سه روز در هفته مراکز را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد.
 
دکترمحمدی تاکید کرد: پس از هر پایش ، نتیجه در جلسه ای بررسی گردد و بر اساس آن اصلاح عملکرد و فرایند در راستای افزایش درآمد و کاهش هزینه ها در حوزه های مختلف صورت گیرد.
 
۳ اَمرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید