اخبار

تشکل جامعه اسلامی دانشجویی از تشکل های انقلابی ریشه دار و با سابقه است

تشکل جامعه اسلامی دانشجویی از تشکل های انقلابی ریشه دار و با سابقه است
 
 
اعضای اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ظهر امروز با سرپرست و معاون فرهنگی،دانشجویی دانشگاه دیدار کردند.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمدی سرپرست دانشگاه گفت: در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دید بسیار مثبتی نسبت به تشکل های مختلف دانشجویی وجود دارد.
 
وی با بیان اینکه وظایف فرهنگی بسیار سنگینی بر عهده دانشگاه ها می باشد و منشاء تربیت نیروهای انقلابی و تولید علم، دانشگاهها هستند گفت:دانشگاه و حوزه دو بال نظام جمهوری اسلامی هستند که می توانند این نظام مقدس را به اهداف متعالی که ثمره خون شهدای والامقام است، برسانند.
 
دکتر محمدی افزود: تشکل ها می توانند کمک بسیاری در زمینه های مختلف فرهنگی و تذهیب نفس که اساس همه کارها می باشد، داشته باشند.
 
وی با بیان اینکه برگزاری مراسم ها در ایام خاص توسط تشکل های دانشجویی و با حضور دانشجویان می تواند بسیار تاثیر گذار باشد گفت: از تشکل های دانشجویی به ویژه تشکل های انقلابی که در دانشگاه فعالیت می کنند، استقبال می کنیم، یکی از این تشکل های انقلابی ریشه دار و با سابقه تشکل جامعه اسلامی دانشجویی است که هم از نظر مادی و هم از نظر معنوی مورد حمایت ما در دانشگاه هستند. 
 
همچنین دکتر غلامی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه نیز با بیان اینکه در حال حاضر بسیج دانشجویی دانشگاه فعال است گفت: در حوزه تشکل های کانون های مذهبی دانشگاه، فعالیت های خوبی صورت گرفته و تعداد زیادی از دانشجویان ما عضو این تشکل ها هستند.
 
وی اظهار داشت: معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه همواره از تشکل های مختلف دانشجویی حمایت خوبی داشته است و سعی ما بر این است تمام برنامه های دانشجویی به ویژه برنامه هایی که در شورای فرهنگی مصوب شده را پوشش دهیم و  هدف ما این است که ارتباط خوبی با دانشجویان برقرار نماییم .
 
 
۴ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید