اخبار

مشارکت خیرین حوزه سلامت در استان کرمانشاه به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد

مشارکت خیرین حوزه سلامت در استان کرمانشاه به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد
 
دکتر رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساختها در استان کرمانشاه به دلیل جنگ و بحران هایی چون زلزله و سیل دچار کمبودهایی است و با توجه به ظرفیت های موجود استان ، در حوزه های مختلف نیازمند گسترش و پیشرفت است و به همین خاطر نیاز به مشارکت خیرین در استان ما نسبت به استان های دیگر بیشتر احساس می شود.
 
وی اظهار داشت: امیدواریم همچون مدرسه سازی که در استان با مشارکت فعال خیرین به خوبی انجام شده است و در جایگاه بالایی در کشور قرار داریم ، در بخش ها و حوزه های دیگر از جمله ساخت و ساز در مناطق محروم نیز پیشرفت های خوبی در استان داشته باشیم.
 
به گفته وی  مشارکت خیرین در حوزه سلامت در استان کرمانشاه باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد، چرا که خیرین حوزه سلامت می توانند نقش بسیار خوبی در حفظ سلامت مردم و ارتقا بهداشت و سلامت منطقه ایفا نمایند.
 
دکتر رشیدی گفت: یکی از مواردی که در این خصوص باید مورد توجه قرار گیرد ، مشارکت خیرین حوزه سلامت در ساخت خوابگاه های دانشجویی ،فراهم ساختن محیط مناسب و کاهش دغدغه های دانشجویان، به ویژه دانشجویان متاهل و توجه بیشتر آنها به امر تحصیل خواهد بود.
 
۶ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید