اخبار

هرچه سریعتر نوبت‌های تکمیلی واکسن کرونا را تزریق کنید

هرچه سریعتر نوبت‌های تکمیلی واکسن کرونا را تزریق کنید

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه بااشاره به اینکه هم اکنون ۸۱۵ پایگاه سلامت و خانه بهداشت کار واکسیناسیون کرونا را انجام می‌دهند ازهم استانی خواست هرچه سریعتر نوبت‌های تکمیلی را دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه دکتر سارا شاه آبادی گفت: در این مراکز واکسن‌های اسپایکوژن، پاستوکوک، برکت، سینوفارم، کووپارس تزریق می‌شود.
وی با بیان اینکه شیوع سویه جدید ویروس کرونا در حال افزایش است گفت: هم اکنون وارد موج هفتم کرونا شده ایم و ضروریست که شهروندان دوز تکمیلی را به عنوان یاد اور تزریق کنند.
معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه افزود: در اردیبهشت و خردادماه تنها ده درصد تست‌های کرونا مثبت بود، اما اکنون این رقم به ۵۰ درصد افزایش یافته است.
وی اضافه کرد : کودکان پنج تا ۱۲ ساله در معرض خطر هستند و والدین ان‌ها باید هرچه سریعتر نسبت به واکسیناسیون ان‌ها اقدام کنند.
شاه ابادی تصریح کرد: افرادی که به کرونا مبتلا می‌شوند باید پنج روز قرنطینه شوند، اما علایم بیماری ممکن است تا دو هفته نیز وجود داشته باشد.
وی با بیان اینکه روزانه ۲۰۰ تا۳۰۰ تست کرونا در استان انجام می‌شود گفت: در شهرکرمانشاه سه مرکز برای انجام تست کرونا در نظر گرفته شده که در منطقه مسکن مرکز ثاکن الائمه، در جعفراباد، و در شهرک امام خمینی قرار دارند.
وی گفت: در هر یک از شهرستان‌ها نیز یک مرکز تست کرونا در نظر گرفته شده است.

۷ اَمرداد ۱۴۰۱ ۰۲:۱۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید