اخبار

تجهیز فضاهای بلااستفاده واحدهای تابعه دانشگاه به وسایل ورزشی

تجهیز فضاهای بلااستفاده واحدهای تابعه دانشگاه به وسایل ورزشی
 
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی در جلسه با رابطین ورزشی واحدهای مختلف این دانشگاه گفت: چنانچه روسا و مدیران واحدهای تابعه ی دانشگاه فضاهای خالی و بلااستفاده را به معاونت توسعه مدیریت و منابع معرفی نمایند ، جهت  استفاده کارکنان با وسایل ورزشی تجهیز می کنیم‌.
 
مهندس صادق کریمی گفت: اگرچه مسائل مالی در امر ورزش مهم است اما کار اصلی برعهده رابطین محترم می باشد که میبایست فضایی را ایجاد کنند که همکاران به ورزش کردن تشویق شوند.
 
وی اظهار داشت: بودجه ای که به واحدهای تابعه دانشگاه برای ورزش داده می شود بستگی به میزان عملکرد آن واحد در امر ورزش دارد و هر چه در این حیطه  فعالتر باشند قطعا توجه به آنها بیشتر خواهد بود.
مهندس کریمی گفت: توجه به امر ورزش و هزینه کردن دراین مسیر درواقع سرمایه گذاری است و تلاش ما براین است که گامهای اساسی در این زمینه برداریم و حمایتهای ویژه ای صورت بگیرد.
 
وی افزود: چنانچه تیمی برای مسابقات معرفی می شود باید با اطلاع و تایید رابطین باشد که شناخت بیشتری برروی همکاران در حیطه ورزشی دارند.
 
در ادامه بهرام بهروش مسئول تربیت بدنی کارکنان دانشگاه نیز گفت: ورزش یک ضرورت اجتناب ناپذیربرای پرسنل بهداشت و درمان است و رابطین به عنوان بازوان توانمند واحد تربیت بدنی می باشند.
 
به گفته وی درپایان سال ضمن ارزیابی عملکرد رابطین ، رابط موفق رامورد تشویق قرارداده وبصورت مستمر ازواحدها ، پایش وبازدید بعمل خواهند آورد.
 
بهروش گفت: از حمایتهای بی دریغ مسئولین دانشگاه برای ارتقاء ورزش کارکنان صمیمانه سپاسگزارم.
 
وی اظهار داشت: انجام مسابقات داخلی وهمایشهای ورزشی بصورت همگانی وقهرمانی درسطح استانی و کشوری در اولویت کاری واحد تربیت بدنی است.
۱۲ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید