اخبار

متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت روز خبرنگار

متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت روز خبرنگار
 
                  بسم الله الرحمن الرحیم
 
🔹️هفدهم مرداد، روز شهادت شهید محمود صارمی فرصتی است گرانبها برای پاسداشت انسانهایی که در مسیر حق و حقیقت گام‌ بر می دارند و نمونه بارز تعهد، وظیفه شناسی ، دلسوزی و آگاهی بخشی هستند.
 
🔹️خبرنگاران، وجدان بیدار جامعه هستند و با تولید و نشر اطلاعات صحیح و به موقع راه بالندگی و پیشرفت را پیش روی افراد جامعه قرار می دهند.
 
🔸️ تقارن روز خبرنگار سال ۱۴۰۱ با روز عاشورا بسیار نیکوست، چرا که اگر قیام امام حسین (ع) عالمگیر شد و به فرموده ی رهبر کبیر انقلاب ، حضرت امام خمینی (ره) موجب زنده نگه داشتن اسلام شده است همه و همه بعداز عنایات خداوند، نتیجه اقدامات ارزشمند خبرنگارانی است که از ابتدای قیام تا به امروز یاد و خاطره ی این حماسه بزرگ تاریخ را زنده نگه داشتند.
 
🔸️ آنچه که نقش خبر و اطلاع رسانی را در حوزه ی سلامت بیش از پیش آشکار می کند، تلاشها و زحمات فراوان همه ی شما خبرنگاران فهیم و ارزشمند استان در دوران کرونا می باشد.
 
🔸️ یقینا حضور پررنگ‌ خبرنگاران و اصحاب رسانه در کنار مدافعان سلامت در دوران کرونا موجب شد که با اطلاع رسانی صحیح و به موقع، وضعیت مناسب کنونی به لحاظ شرایط کرونایی ایجاد شود، هرچند که هنوز هم این تداوم همکاری و دلسوزی با ورود به موج هفتم‌ کرونا ضروری است.
 
🔸️ اینجانب بر خود لازم می دانم که ضمن تسلیت ایام‌ سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و همچنین گرامیداشت روز خبرنگار، مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاشهای خستگی ناپذیر خبرنگارانی که بازوی توانمند دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حوزه ی سلامت هستند ابراز نمایم.
 
                                دکتر قباد محمدی
                                  رئیس دانشگاه
 
🆔️@k_health
 
۱۷ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۱۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید