اخبار

آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه  برگزار شد
 آیین تکریم دکتر رحیمی و معارفه دکتر نوری به عنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه صبح امروز نوزدهم مرداد ماه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

دکتر شکیبا معاون بهداشت دانشگاه  ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)  گفت: دکتر زنگنه تبار فرماندار شهرستان صحنه ،در بحران بیماری کرونا همواره همگام و همراه با دانشگاه علوم پزشکی در کنترل و پیشگیری از بیماری و در امر واکسیناسیون تلاش شبانه روزی داشته اند و همکاری بسیار خوبی با مجموعه بهداشت و درمان شهرستان دارند که این حمایت ها بسیار قابل تقدیر است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: دکتر رحیمی یکی از بهترین مدیران استان است که در شهرستان سرپل ذهاب و صحنه به خوبی درخشید و خدمات بسیار ارزشمندی در پیشرفت و ارتقا خدمات بهداشتی و درمانی این شهرستان ها در پرونده کاری خود دارد.

دکتر شکیبا گفت: دکتر نوری نیز از بهترین همکاران ما در دانشگاه است که در شهرستان های روانسر ، گیلانغرب و کرمانشاه اقدامات بسیار خوبی در حوزه مدیریتی خود داشته و با توجه به سوابق کاری که در گذشته در حوزه بهداشت و درمان دارد به طور قطع می تواند در شهرستان صحنه موفق عمل نماید .

همچنین دکتر زنگنه تبار فرماندار شهرستان صحنه نیز بیان کرد: مجموعه پرسنل دانشگاه هماهنگی درون بخشی و برون بخشی بسیار خوبی در راستای ارائه خدمات مطلوب بهداشتی درمانی با دیگر ادارات استان دارند .

وی با بیان اینکه کشور ما سال ها از جمعیت جوان برخوردار بوده و همچنان لازم است این ثروت حیاتی حفظ و تقویت شود گفت: جمعیت جوان به عنوان یکی از عوامل مهم اقتدار کشورها به شمار می رود و نیروی مولد و جوان یکی از پایه های اصلی قدرت و رشد اقتصادی - اجتماعی کشورها محسوب می گردد.

وی ابراز امیدواری کرد: با تسهیل شرایط ازدواج و فرزند آوری و کاهش موانع، شاهد افزایش جمعیت در نسل جوان و پویای کشور باشیم و مانع از مشکلات ناشی از سالخوردگی جمعیت در استان شویم .

فرماندار صحنه با بیان اینکه دکتر رحیمی در انجام مسئولیت خود بسیار موفق عمل کردند و خدمات ارزشمندی را در راستای ارتقا بهداشت و سلامت شهرستان داشتند گفت: به دکتر نوری هم تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم در راه خدمت به سلامت مردم این دیار موفق و سربلند باشند.

در ادامه دکتر حسین رحیمی نیز گفت: از همکاری و زحمات پرسنل زحمت کش بهداشت و درمان شهرستان که با تلاش های بی دریغ شان در پیک های کرونا خودشان را اثبات کردند بسیار سپاسگزارم.

وی با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی در راستای مهار کرونا و ارتقا بهداشت و درمان شهرستان در سالهای اخیر صورت گرفته است گفت: با تلاش های رییس دانشگاه ، دستگاه سی تی اسکن بیمارستان معاون صحنه و دستگاه های آندوسکوپی، لاپارسکوپی، سنگ شکن، دیالیز و ارتقای دستگاه اکسیژن ساز که نیاز همیشگی شهرستان بود، راه اندازی شد.

دکتر رحیمی گفت: در حوزه بهداشت راه اندازی مرکز خدمات جامع کندوله،اتاق احیا مرکز دینور و راه اندازی بخش دندانپزشکی سمنگان از مهمترین اقدامات در این حوزه می باشد.

وی همچنین افزود: با تخصیص صددرصدی بودجه بهداشت و درمان طی ۳ سال گذشته توانستیم رتبه اول را در بین شهرستانهای استان داشته باشیم.

دکتر رحیمی گفت: خوشبختانه شهرستان صحنه در مهار پیک های بیماری کرونا و در طرح شهید سلیمانی عملکرد بسیار خوبی داشته است و در بین شهرستان‌ها در بحث واکسیناسیون جزو ۳ شهرستان برتر استان است.

همچنین دکتر فریدون نوری نیز اظهار داشت: برخی امور در حوزه بهداشت و درمان شهرستان صحنه مستلزم بازنگری است و امیدوارم با حمایت های فرماندار شهرستان و همکاری دیگر ادارات شهرستان در ارتقا بهداشت و درمان شهرستان پیشرفت خوبی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه  تلاش تمام پرسنل بهداشت و درمان شهرستان صحنه که در دو سال اخیر در راستای مهار کرونا داشتند و حافظ جان مردم در این بحران بودند بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است گفت: از زحمات دکتر رحیمی و خدمات ارزشمندی که در حوزه بهداشت و درمان شهرستان داشته اند سپاسگزارم.

۱۹ اَمرداد ۱۴۰۱ ۲۰:۴۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید