اخبار

عزاداری روز پنجم ماه محرم در گردهمایی بزرگ عاشوراییان در فضای باز ساختمان شماره ۲ دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.

عزاداری روز پنجم ماه محرم در گردهمایی بزرگ عاشوراییان در فضای باز ساختمان شماره ۲ دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.
در روز پنجم ماه محرم مورخ ۱۲ مرداد ماه ۱۴۰۱ در گردهمایی بزرگ دانشگاهیان عاشوراییان در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد. این مراسم با حضور رئیس محترم دانشگاه، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، اعضای هیئت رئیسه، جمعی از اساتید هیئت علمی، مدیران فرهنگی ،کارکنان دانشجویان و معاونین دانشگاه، برخی از مسئولین ادارات مختلف، مسئولین نظامی و انتظامی لشکری و کشوری و برخی از اعضای شورای شهر کرمانشاه همراه بود.

 

 

 

به گزارش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه؛ در روز پنجم ماه محرم مورخ ۱۲ مرداد ماه ۱۴۰۱ در گردهمایی بزرگ دانشگاهیان عاشوراییان در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد. این مراسم با حضور رئیس محترم دانشگاه، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، اعضای هیئت رئیسه، جمعی از اساتید هیئت علمی،  مدیران فرهنگی ،کارکنان دانشجویان و معاونین دانشگاه، برخی از مسئولین ادارات مختلف، مسئولین نظامی و انتظامی لشکری و کشوری و برخی از اعضای شورای شهر کرمانشاه همراه بود.

این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید آغاز شد و پس از قرائت زیارت عاشورا به استقبال سخنان حجت الاسلام و المسلمین محبی رفت.

در هنگام مراسم حجت‌الاسلام محبی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام اظهار داشتند، که اگرچه برپایی مجالس اقامه عزای حضرت سیدالشهدا علیه السلام از مستحبات و اعمال مستحبی می باشد، اما این امروزه این فریضه لازم الاجرا بوده و یک امر واجب است. چرا که مکتب سید شهدا چراغ هدایت و طریق رحمت است.

ایشان در ادامه سخنان خود خاطرنشان کردند که این مجالس ضامن، حافظ و نگهدار انقلاب از گزند و شر دشمنان می باشد. و به برکت همین مراسمات است که این انقلاب محفوظ و پایدار خواهد ماند.

در ادامه  مراسم با مداحی و مرثیه سرایی مداحان اهل بیت علیهم السلام ادامه و با اجرای زیبا و تاثیرگذار گروه آوای ماتم پایان یافت.

در حاشیه مراسم نیز موکب شهدای مدافع سلامت از عزاداران حسینی پذیرایی به عمل آوردند.

لازم به ذکر است که این مراسم عزاداری از اول محرم در فضای باز ساختمان شماره 2 دانشگاه برپا بود.

 

 
3
 
 
12
 
 
7
 
 
8
 
11
 
4
 
2
 
1
 
5
 
6
 
10
 
13
 
 
  



۲۲ اَمرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید