اخبار

آزادگان و جانبازان مظهر ایثار، پایداری و استقامت هستند

آزادگان و جانبازان مظهر ایثار، پایداری و استقامت هستند
 
 
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، عصر امروز از ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه و روند ارائه خدمات در این واحد  بازدید کرد.
 
مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع گفت: آزادگان و جانبازان مظهر ایثار و ازخودگذشتگی، پایداری و استقامت هستند و زندگی امروز ما مدیون شهامت و آزادگی تمام رزمندگان و ایثارگران است، که از جان و زندگی خود برای حفظ امنیت کشور گذشتند.
 
وی اظهار داشت: خانواده های معزز شهدا و جانبازان به دلیل ایثار و از خودگذشتگی، خود الگوهای صبر و ایثار و فداکاری در جامعه هستند و یکی از بزرگترین افتخارات دانشگاه علوم پزشکی خدمت به این عزیزان است و بیش از یک سوم پرسنل این دانشگاه از خانواده معزز شهدا و ایثارگران می باشند و از پرتلاش ترین و فعال ترین پرسنل ما هستند.
 
مهندس کریمی گفت: رئیس دانشگاه به پرسنل و جامعه ایثارگر دانشگاه توجه ویژه ای دارند و در  راستای تحقق مطالبات و رسیدگی به مشکلات و مسائل این عزیزان در حوزه های مختلف اقدامات بسیار خوبی  صورت گرفته است.
 
وی اظهار داشت: تبدیل وضعیت پرسنل ایثارگر در دانشگاه یکی از مهمترین اقداماتی بود که با تلاش واحد ایثارگران به خوبی انجام شد. 
 
مهندس کریمی گفت: فراهم ساختن امکانات و خدمات رفاهی مناسب از جمله برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی ویژه پرسنل ایثارگر و خانواده های این عزیزان از دیگر برنامه های دانشگاه در راستای قدر دانی از زحمات این عزیزان می باشد.
 
همچنین شاکری دبیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه نیز گفت: خوشبختانه بیشترین تعداد تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر بعد دانشگاه فارس را دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در کشور به خود اختصاص داده است و دومین استان کشور در تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر حوزه سلامت هستیم.
 
وی افزود: خدمات، زحمات و ایثار بسیاری از پرسنل دلنشگاه به ویژه شهدای مدافع سلامت تا همیشه ماندگار خواهدبود و دانشگاه علوم پزشکی همواره قدردان این عزیزان و خانواده های آنان است.
 
۲۶ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید