اخبار

تمامی پروژه های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعیین تکلیف شدند/ ۵۰ پروژه در استان کرمانشاه به زودی به بهره برداری می رسند

تمامی پروژه های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعیین تکلیف شدند/ ۵۰ پروژه در استان کرمانشاه به زودی به بهره برداری می رسند
نشست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با جمعی از نمایندگان استان و اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز بیست و هفتم مردادماه برگزار شد.

 

 معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این نشست گفت: هم اکنون ۵۲۸۵ پروژه نیمه تمام با ۱۲ میلیون مترمربع در کشور وجود دارد که از این تعداد ۲۰۰۰ پروژه در اولویت هستند و مقام عالی وزارت دستور ویژه مبنی بر تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام در کشور را اعلام نمودند.

 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر رحیمی بیان کرد: تعداد ۵۰ پروژه از پروژهای اولویت دار کل کشور، مربوط به استان کرمانشاه می باشد که انشاءاله مشکلات این پروژه ها هرچه سریعتر مرتفع شود.
 
وی افزود: خوشبختانه در کرمانشاه وضعیت مدیریت پروژه ها توسط رئیس و معاون توسعه این دانشگاه، به خوبی پیش می رود و شاهد وجود پروژه های زنده در کرمانشاه هستیم که مدام در حال پی گیری هستند.
 
دکتر رحیمی گفت:  اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه تا یکماه آینده افتتاح می شود و ظرفیت خوبی برای مداوای بیماران دارد.
 
وی مرکز رادیوتراپی و شیمی درمانی بیمارستان امام رضا(ع) که را یک ابر پروژه دانست و گفت: این پروژه ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که انشاالله تا پایان سال افتتاح می شود.
 
 وی افزود: بیمارستان روانسر نیز یکی از بیمارستانهایی است که ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، این بیمارستان ۶۴ تخته است و نیاز به تکمیل مراحل بالاتر دارد.
 
به گفته دکتر رحیمی وضعیت بهسازی بیمارستان های کنگاور ، صحنه و هرسین مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات خوبی برای بهسازی آنها گرفته شد.
 
وی وضعیت نیروی انسانی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را مناسب دانست و گفت:  لازم است که توزیع نیرو در این استان انجام شود و بعضی نقاط استان به لحاظ نیروی انسانی نیاز به توجه بیشتری است.
 
دکتر رحیمی در پایان افزود:ما هر ماه با رئیس و معاون توسعه منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جلسات مستقیم و حضوری داریم و پی گیری مشکلات این دانشگاه همواره مورد توجه خواهد بود.
 
 
۲۷ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۵۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید