اخبار

دکتر محمدی: با اجرای پروژه های بیمارستانی در روانسر و دالاهو، تمام شهرستان های استان صاحب بیمارستان می شوند

دکتر محمدی:  با اجرای پروژه های بیمارستانی در روانسر و دالاهو، تمام شهرستان های  استان صاحب بیمارستان می شوند
 
دکتر قباد محمدی رییس دانشگاه از دکتر عین اللهی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی که این سفر را برنامه ریزی کردند بسیار سپاسگزاری کرد و گفت: خرسندیم که یک وزیر مردمی، پای کار و بسیجی داریم، از زمان وزارت ایشان شاهد پیشرفت بسیار خوبی در حوزه بهداشت و درمان  هستیم و نیز خدا را شاکر هستیم که با روی کار آمدن دولت مردمی جناب آقای آیت الله دکتر رییسی شاهد اقدامات خوبی در حوزه واکسیناسیون گسترده در سراسر کشور بوده ایم.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی در نشست امروز وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با جمعی از نمایندگان استان و اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: خوشبختانه واکسیناسیون باعث شد سطح ایمنی مردم در کشور در این پیک و پیک قبلی بالا باشد و پوشش خوب واکسیناسیون باعث نجات جان بسیاری از هم وطنان شد.
 
به گفته وی در سفر اخیر رییس جمهور به استان و با پیگیری استاندار و همکاری نمایندگان هزار میلیارد تومان برای حوزه بهداشت و درمان مصوب شد‌.
 
دکتر محمدی افزود:امیدواریم با تخصیص این اعتبار پروژه هایی که راه اندازی آنها سالهاست آرزوی مردم کرمانشاه می باشد و بسیاری از مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان می باشد، مرتفع گردد.
 
رئیس دانشگاه با بیان اینکه در حال حاضر توجه بسیار خوبی به پروژه های حوزه سلامت استان شده است گفت: بسیاری از این طرح ها از جمله اورژانس بیمارستانی، بیمارستان سرطان، خوابگاه ۴۰۰ نفره دانشجویی و ۵۰۰ تخت بیمارستانی تا دو سال دیگر به بهره برداری خواهند رسید.
 
وی همچنین اجرای پروژه های بیمارستانی در مناطق محروم را از دیگر مواردی دانست که در این سفر مورد توجه قرار گرفت و گفت: با اجرای این طرح ها در محروم ترین مناطق استان بیمارستان خواهیم داشت.
 
دکتر محمدی اظهار داشت:  استان کرمانشاه مرکز درمان غرب کشور محسوب می شود و تعداد بسیاری از بیماران بستری در بیمارستانهای استان از استانهای هم جوار هستند.
 
وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در زمینه های مختلف از جمله آموزش، پژوهش ،فناوری و بهداشت از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است گفت: دانشگاه در راستای اقدامات انجام شده در مقابله با کرونا در استان بسیار خوب عمل شده و در واکسیناسیون نیز جزو استانهای با درصد بالا هستیم.
 
🆔@k_health
 
 
۲۷ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۷:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید