اخبار

دکتر عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در پیامی روز پزشک را تبریک گفت

دکتر عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در پیامی روز پزشک را تبریک گفت
 
 
پیام وزیر بهداشت برای روز پزشک به شرح ذیل می باشد؛
 
طبابت فراتر از حرفه، شکوه، فضیلت و دشواری مسئولیت است که تصویری درخشان از دیگر خواهی و سبکی از مسئولانه زیستن را در برایر دیدگان جامعه ترسیم می کند.
 
حرفه پزشکی با قداست، مجاهدت و ایثار آمیخته است و پزشکان از آن رو که با رنج ها و زندگی مردم  عجینند، گروهی مرجع به شمار می آیند که در سبک زندگی و رفتار فردی و اجتماعی آحاد جامعه، تاثیری عمیق و شایان توجه دارند. 
 
جامعه پزشکی، سرمایه اجتماعی بزرگی است که  می تواند الگوی عدالت و تعالی سلامت را به ویژه در دولت سیزدهم که اولویت اجتماعی آن سلامت و محرومیت زدایی است، تحقق بخشد.
 
پزشکان مؤمن و وطن دوست ایرانی در حماسه مهار کرونا و در اجرای طرح های نوظهور و بزرگی همچون واکسیناسیون سراسری، نسخه نویسی الکترونیک  و پزشک خانواده، نقشی مهم و اساسی داشته اند که فرصت را برای سپاس و قدردانی از آنان مغتنم می شمارم.
 
تلاش علمی در کنار توکل و استمداد از خدای متعال برای شفای بیماران، از پزشک ایرانی، چهره ای درخور تکریم و محرم و رازدار مردم ترسیم کرده است.
 
 این روز عزیز را به همه پزشکان عزیز و ارجمند تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی، طول عمر با برکت و توفیقات روز افزون جامعه پرافتخار  پزشکی کشور را خواستارم.
۱ شهریور ۱۴۰۱ ۰۹:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید