اخبار

دکتر قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پیامی فرا رسیدن روز پزشک را تبریک گفت

دکتر قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پیامی فرا رسیدن روز پزشک را تبریک گفت
 
 
پیام رئیس دانشگاه به این شرح است :
 
    به نام خداوند کریم و بخشنده
 
   هرکس انسانی را حیات بخشد ، چنان است       
   که گویی همه‌مردم را حیات بخشیده است.
 
                (سوره مائده - آیه ۳۲)
 
 اول شهریورماه ، زادروز حکیم بوعلی سینا و روز پزشک ، فرصت مناسبی برای تجلیل از طبیبانی است که نماد برجسته و الگوی بارز انسانیت می باشند و هرکدام دانشمندانی متعهد ، دلسوز و فرزانه هستند.
 
پزشکان همواره در تمام‌ صحنه های انقلاب اسلامی در راستای ارتقاء سلامت جامعه گامهای بلندی برداشتند که نمونه بارز آن دوران دفاع مقدس و جانفشانیهای پزشکانی است که صحنه مبارزه را هرگز ترک‌ نکردند.
 
 آن روز در جبهه های حق علیه باطل جنگیدند و امروز شاهد صحنه های عاشقی آنها در سنگر مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستیم .
 
بسیاری ازمردم در بستر بیماری افتادند و متاسفانه  تعدادی از هم استانی هایمان را ازدست دادیم اما در این بحران وحشتناک فرزندان سپید پوش این مرز و بوم ، جامه رزم پوشیدند و در سختترین شرایط در کنار مردم ماندند ، چه روزها و شب هایی که پلک بر هم‌ نمی گذاشتند و حتی از دیدار خانواده هایشان محروم بودند تا فردی را از بستر بیماری و مرگ‌ احتمالی نجات دهند ، به طور حتم آرامش امروز استان به لحاظ شرایط کرونایی مرهون ایثار و فداکاریهای کادر درمان به ویژه پزشکان عزیز می باشد.
 
اینجانب بر خود لازم می دانم ضمن تبریک روز پزشک از زحمات و تلاشهای یکایک پزشکان محترم استان در راستای بهبود سلامت بیماران و بویژه تلاش های شبانه روزی این عزیزان در کنترل اپیدمی کرونا صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و برایشان از خداوند متعال توفیقات روز افزون توام با سلامتی و سعادتمندی را مسئلت  نمایم.
 
             دکتر قباد محمدی
                 رئیس دانشگاه
 
۱ شهریور ۱۴۰۱ ۰۹:۵۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید