اخبار

آمادگی کامل سازمان بسیج جامعه پزشکی استان در پوشش بهداشتی درمانی اربعین حسینی (ع)

آمادگی کامل سازمان بسیج جامعه پزشکی استان در پوشش بهداشتی درمانی اربعین حسینی (ع)
 
 
 نشست مدیران کانون های سازمان بسیج جامعه پزشکی استان در خصوص هماهنگی اجرای برنامه های اربعین حسینی (ع)  امروز در مرکز توسعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد. 
 
 رییس سازمان جامعه پزشکی استان کرمانشاه در این نشست گفت:با تلاش های صورت گرفته اقدامات بسیار خوبی در راستای پوشش بهداشتی و درمانی راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی (ع) و ارائه خدمات مطلوب درمانی در مسیر تردد زائران اربعین صورت گرفته است و امیدوارم بتوانیم میزبان خوبی برای زائران اربعین حسینی (ع) باشیم.
 
دکتر منصوری افزود:  تا کنون تعداد ۴ جلسه با حضور متولیان حوزه بهداشت و سلامت استان کرمانشاه در خصوص اقدامات و هماهنگی های لازم  برگزار شده است و تمام بیمارستانهایی که در طول مسیر تردد زائران هستند از جمله بیمارستانهای سرپل ذهاب، اسلام آباد غرب و قصرشیرین جهت ارایه خدمات مطلوب درمانی به زائران به صورت ویژه تجهیز خواهد شد.
 
رییس سازمان جامعه پزشکی استان در ادامه گفت: با همکاری کانون های بسیج جامعه پزشکی استان تعداد ۶ پست امدادی در شهرستان های کنگاور، بیستون، سنقر، کرمانشاه، اسلام آباد غرب و دالاهو خواهیم داشت.
  
وی تصریح کرد: علاوه بر آن بیمارستان امام حسین (ع ) در کمربندی شهرستان قصرشیرین مستقر می شود و یک بخش اورژانس با ظرفیت  ۲۰ تخت در مرز خسروری و در نقطه صفر مرزی راه اندازی خواهد شد و برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم جهت استقرار و شیفت بندی نیروهای بهداشتی درمانی انجام شده است .
 
 مدیر حراست دانشگاه نیز در این نشست با اشاره به خدمات ارزشمند دکتر منصوری رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گفت: اقدامات کانون های بسیج جامعه پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حوزه های مختلف قابل تقدیر است.
 
پیمان پور افزود: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن در حال حاضر توجه به عفاف و حجاب در جامعه به ویژه در ادارات باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و بسیج می تواند در این حوزه با ارائه و اجرای برنامه های فرهنگی مختلف بسیار موثر باشد. 
 
وی گفت: به طور قطع حضور فعال و پر رنگ بسیج در حوزه  عفاف و حجاب در دانشگاه علوم پزشکی یاریگر ما در تبیین ارزش های دینی ، انقلابی و اسلامی  این نظام مقدس خواهد بود .
۲ شهریور ۱۴۰۱ ۰۹:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید