اخبار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد ونام شهیدان رجائی و باهنر فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد ونام شهیدان رجائی و باهنر فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.
 
در این‌پیام آمده است 
 
                       " بسمه تعالی "
 
 دوم تا هشتم شهریورماه به یاد تلاشهای مجاهدانه شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت نامگذاری شده است که نماد تجلی وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرشکوه ایران اسلامی است.
 
 بی شک همه ی ما می بایست با تاسی از این شهیدان والا مقام و با بهره گیری از تلاش و کوشش این عزیزان ، در مسیر رشد و پیشرفت ایران اسلامی گام برداشته و زمینه های توسعه ی روز افزون کشور در حیطه های مختلف به ویژه حیطه سلامت را  فراهم نماییم.
 
 
 روز چهارم شهریورماه به پاس تجلیل از گروه کثیری از خدمتگزاران مردم در نظام اسلامی ، روز کارمند نامگذاری شده است .
 
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به کارمندان خود که شبانه روزی تلاش می کنند  افتخار می کند ، کسانی که عالیترین درجه انسانیت را به منصه ظهور رسانده اند و با حس مسئولیت پذیری ، تعهد و اخلاص را  همواره سرلوحه کار خود قرار داده و موتور پیشران توسعه کشور به ویژه اهداف نظام سلامت در استان می باشند.
 
 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای والا مقام شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت را به تمامی دولت مردان ایران اسلامی به ویژه استان کرمانشاه و همچنین روز کارمند را به تمامی کارمندان عزیز مخصوصا کارمندان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تبریک عرض نموده و ازخداوند منان توفیقات روز افزون همه عزیزان را مسئلت می نمایم.
 
                    دکتر قباد محمدی
                            رئیس دانشگاه
۲ شهریور ۱۴۰۱ ۱۰:۰۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید