اخبار

تفاهم نامه همکاری میان پارک علم و فناوری و پارک فناوری سلامت منعقد شد.

تفاهم نامه همکاری میان پارک علم و فناوری و پارک فناوری سلامت منعقد شد.
  

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه از انعقاد تفاهم نامه همکاری میان پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی استان و پارک فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد. 

دکتر سیروس جلیلی موضوع تفاهم نامه را همکاری در خصوص استقرار متقابل واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان مستقر، در راستای استفاده از ظرفیتهای طرح فرصت فناورانه خواند. 

دکتر جلیلی اظهار داشت: با توجه به معرفی شعار سال توسط مقام معظم رهبری و در راستای تحقق این شعار در استان، دانشگاه علوم پزشکی و پارک علم و فناوری تمام تلاش خود را جهت ایجاد بستر مناسب فناوری جهت مشاهده واقعی «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین» به کار گرفته امید است شاهد اثرگذاری آن و رونق فناوری در استان باشیم.

 وی افزود: از تعهدات طرفین تفاهم نامه می توان فراهم نمودن امکان استقرار واحدهای فناور در فضای فیزیکی پارک، استفاده از خدمات و سرویس های آزمایشگاهی و کارگاهی پارک، امکان انجام پروژه های تحقیقات کاربردی و فناوری واحدهای صنعتی و سازمان های دولتی، تسهیل استفاده از ظرفیت های صندوق های پژوهش و فناوری استان مقصد و موارد حمایتی برای فناوران دو پارک اشاره کرد. 

گفتنی است این تفاهم نامه روز چهارشنبه 2 شهریور با حضور معاون تحقیقات و فناوری، رییس پارک علم و فناوری، معاون توسعه پارک فناوری سلامت دانشگاه در دفتر معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امضا شد.

80

۲ شهریور ۱۴۰۱ ۱۴:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید