اخبار

طرح فرهنگی آموزشی حامیم (حلقه های میانی) در کرمانشاه برگزار شد

طرح فرهنگی آموزشی حامیم (حلقه های میانی) در کرمانشاه برگزار شد
به همت دفتر نهاد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان و دفاتر نهاد دانشگاه های پیام نور، فرهنگیان، علمی کاربردی، آزاد و رازی طرح فرهنگی آموزشی حامیم ویژه دانشجویان هشت دانشگاه از تاریخ ۱ لغایت ۷ شهریور ماه ۱۴۰۱ در دانشگاه رازی برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه؛ به همت دفتر نهاد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان و دفاتر نهاد دانشگاه های پیام نور،  فرهنگیان،  علمی کاربردی، آزاد و رازی طرح فرهنگی آموزشی حامیم ویژه دانشجویان هشت دانشگاه از تاریخ ۱ لغایت ۷ شهریور ماه ۱۴۰۱ در دانشگاه رازی برگزار شد.

این دوره که با حضور پرشور دانشجویان منتخب دانشگاه های فوق همراه بود به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم جریان ساز بودن دانشجویان انقلابی با هدف  تقویت دانشجویان فعال فرهنگی در استان برگزار شد.

دانشجویان در این دوره به مدت هفت شبانه روز در کلاس های آموزشی، کارگاه های مهارتی، نشست های دانش افزایی و معرفت افزایی و در کنار آن برنامه های تفریحی همچون سینما و... شرکت کرده، و از اساتید مختلف و مطرح کشوری در این زمینه ها بهره بردن.

این دوره موجباتی فراهم کرد که دانشجویان با اساتید، رئیس های دانشگاه ها و مسئولین نهاد خود به صورت شبانه‌روزی تعامل سازنده و مفید داشته باشند.

هم سفره شدن مسئولین نهاد و اسکان در خوابگاه های مشترک، اردوها و فعالیت‌های ورزشی با حضور مسئولین از برکات این دوره بود که موجب شد تا این تعامل سازنده  بین مسئولین و دانشجویان ایجاد شده و دانشجویان دغدغه ها و مشکلات خود را به مسئولین انتقال دهند.

در حاشیه این دوره نیز مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی در رشته هایی نظیر طناب کشی، شنا، فوتسال، پرتاب دارت، دلنوشته، فیلم کوتاه، عکاسی و ... برگزار شده، و از نفرات برتر در این مسابقات با اهدای جوایز تقدیر و قدردانی شد.

در پایان دوره نیز مسئولین طرح طی اختتامیه از حضور دانشجویان تقدیر و قدردانی کرده و ابراز امیدواری کردند که دانشجویان فعال فرهنگی دانشگاه‌ها را به عنوان حلقه های میانی و جریان ساز انقلابی و مومن تقویت کرده باشند تا دانشجویان بتوانند در حوزه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، دینی و ... در بین دانشجویان فعالیت های اثرگذار داشته باشند.

لازم به ذکر است که تعداد 200 نفر از  دانشجویان دختر و پسر  پس از مصاحبه و گزینش برای این طرح انتخاب شده اند.

پایان خبر//

 
31 
 
29  
 
6   
 
30
 
12
 
13
14
15 
9
8
1
19
 
22
 
21
  
20
 
17
 
18
 
11
 
4
 
10
 
23
 
3
 
16
 
28
  
27
 
26
 
7
 
5
 
24
 
25
 

 

۹ شهریور ۱۴۰۱ ۱۴:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید