اخبار

ریل گذاری حوزه بهداشت و درمان، در مجلس شورای اسلامی/کمیسیون بهداشت و درمان مجلس همواره راهگشای مسائل و مشکلات می باشد

ریل گذاری حوزه بهداشت و درمان، در مجلس شورای اسلامی/کمیسیون بهداشت و درمان مجلس همواره راهگشای مسائل و مشکلات می باشد

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هم گفت: ریل گذاری حوزه بهداشت و درمان در مجلس شورای اسلامی است و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس همواره راهگشای مسایل و مشکلات است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر قباد محمدی در جلسه اسلام آباد غرب که با حضور رئیس و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و معاون بهداشتی وزارتخانه برگزار شد افزود:حضور دکتر شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس که از مفاخر جامعه پزشکی و سلامت کشور هستند وهمچنین دکتر حیدری معاون بهداشتی وزارت بهداشت و دکتر فتحی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ،  در کرمانشاه انشالله موجب خیر و برکت در استان خواهد بود.

وی همچنین گفت:از دکتر بخشی پور نماینده محترم مردم شهرستانهای اسلام آباد غرب و دالاهو که همواره دغدغه سلامت مردم را دارند و تلاش بسیاری برای بازدید امروز نمودند صمیمانه سپاسگزارم.

دکتر محمد بیان کرد: از تمامی کادر درمان اسلام آبادغرب که در دوران کرونا جهادی پای کار بودند و با فداکاری در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا جانشان را کف دستشان گرفتند، قدردانی می کنم.

وی اضافه کرد: نظام شبکه مراقبت‌های بهداشتی در کشور از افتخارات جمهوری اسلامی است و همین نظام شبکه کل مردم را تحت پوشش خدمات بهداشتی درمانی قرار داده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عنوان کرد: در ایام کرونا نظام شبکه موجب واکسیناسیون جهادی علیه بیماری کرونا شد و بهورزان عزیز نقش ویژه ای در این اقدام بزرگ داشتند.

وی در ادامه گفت: در سفر رئیس جمهور به کرمانشاه، تقویت نظام شبکه بهداشتی و درمانی و تکمیل خانه های بهداشت تاکید و مصوب شد و انشاءالله طی سال جاری و سال آینده ۱۰۰ مرکز را در استان بازسازی، تکمیل و یا اضافه می‌کنیم.

دکتر محمدی افزود: ریل گذاری حوزه بهداشت و درمان، در مجلس شورای اسلامی است و قانون بودجه و قانون هفتم توسعه در این مسیر بسیار کمک کننده است.

وی با بیان اینکه کرمانشاه از استان‌هایی است که در پیاده روی اربعین افتخار میزبانی زوار امام حسین(ع) را دارد، گفت: وظیفه ما ارایه بهترین خدمات بهداشتی و درمانی به زوار است و به طور قطع اختصاص بودجه مشخص به این موضوع بسیار راهگشا و کمک کننده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پایان افزود: حقوق اعضای هیئت علمی با سابقه دانشگاه، افزایش فضای فیزیکی آموزش در دانشکده های پزشکی و دندانپزشکی، سرانه پزشک خانواده، درآمد پزشکان متخصص در مناطق کم برخوردار، تراز منفی بیمارستان‌ها، معیشت پرسنل کادر بهداشت و درمان، خالی ماندن ظرفیت رشته های تخصصی پزشکی از دیگر موضوعاتی است که از کمیسیون بهداشت و درمان مجلس انتظار می رود پیگیری نمایند و انشاالله نتایج این تلاشها و پی گیریها موجب ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات در جامعه خواهد شد.

۱۳ شهریور ۱۴۰۱ ۲۲:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید