اخبار

سلامت جسمی، روحی و اجتماعی زیربنای توسعه جامعه است

سلامت جسمی، روحی و اجتماعی زیربنای توسعه جامعه است

 

نماینده شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی در جلسه اسلام آباد غرب که با حضور رئیس و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و معاون بهداشتی وزارتخانه برگزار شد گفت:  بدون تردید سلامت و توسعه ارتباط تنگاتنگی با هم دارند و برخورداری از سلامت جسمی، روحی و اجتماعی زیربنای توسعه جامعه است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر مجتبی بخشی پور با بیان اینکه نقش انسان سالم به عنوان محور توسعه پایدار به صورت علمی به اثبات رسیده است، افزود: هرآنچه در حوزه سلامت هزینه کنیم، سلامت آینده را تضمین کرده ایم.

وی اظهار داشت: بهورزان پیش قراولان عرصه بهداشت هستند و از دولت و مجلس انتظار داریم برای توانمند سازی و ارتقاء این عزیزان برنامه جدی در نظر گرفته شود.

نماینده اسلام آبادغرب عنوان کرد: وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در اسلام آبادغرب و دالاهو اقدامات شایسته ای از جمله، افتتاح فاز ۲ بیمارستان اسلام آبادغرب و بروز رسانی و نصب تجهیزات سنگین پزشکی، توسعه و تکمیل اورژانس و تعمیر کلینیک انجام داده اند، که شایسته تقدیر است.

وی تاکید کرد: در بازدیدهای امروز انتظار داریم در خصوص ساخت مرکز جامع سلامت گهواره، ساخت بیمارستان دالاهو، تکمیل و بازسازی بستر درمان دالاهو، شبانه روزی کردن مرکز جامع سلامت حمیل که در مسیر عتبات عالیات است، تصمیمات مناسبی اتخاذ شود.

۱۳ شهریور ۱۴۰۱ ۲۲:۲۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید