اخبار

اسلام آباد غرب یادآور فداکاریهای شهدای عملیات مرصاد است و همواره قدردان مردم این شهرستان هستیم

اسلام آباد غرب یادآور فداکاریهای شهدای عملیات مرصاد است و همواره قدردان مردم این شهرستان هستیم

 رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون تمام تلاش خود را برای دفاع از مطالبات به حق کادر سلامت می‌کند و با سازمان‌های برنامه و بودجه و اداری و استخدامی رایزنی‌های خوبی صورت گرفته که امیدواریم نتایج خوبی حاصل شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه  دکتر حسینعلی شهریاری روز یکشنبه در نشستی با حضور اعضای کمیسیون بهداشت و مسوولان محلی در اسلام آبادغرب افزود: خدا را سپاسگزاریم که فرصتی شد تا در استان کرمانشاه به ویژه شهرستان اسلام آبادغرب شهرستان شهدای مرصاد حضور یابیم و از نزدیک مشکلات و مسایل این خطه از سرزمین پهناور ایران اسلامی را ببینیم.

وی اضافه کرد: اگرچه ما نماینده استان دیگری هستیم اما تمام تلاش ما در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی حل مشکلات کل کشور و استان‌های مختلف است و امیدواریم خداوند در این مسیر راهگشای ما باشد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما می دانیم آنچه که شایسته جامعه پزشکی است هنوز انجام نشده و تصمیماتی هم که در این راستا بعضا اتخاذ می شود مناسب نیست، در تلاشیم که مسایل و مشکلات پزشکان را حل نماییم.

کمیسیون بهداشت و درمان مطالبات کادر درمان را  باتمام توان پیگیری می‌کند

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز در این جلسه گفت: پیگیری مطالبات کادر درمان وظیفه اصلی کمیسیون بهداشت و درمان است و ما با تمام توان مطالبات بحق کادر درمان را که در ایام کرونا شاهد رشادت‌های بی بدیل آنها بودیم پیگیری خواهیم کرد.

دکتر محسن فتحی افزود: از جمله این مطالبات اصلاح تعرفه ها، فوق العاده خاص و تبدیل وضعیت نیروها است که انشاالله با موافقت سازمان برنامه و بودجه هرچه سریعتر پی گیری آنها به نتیجه برسد.

وی همچنین از زحمات و تلاشهای دکتر بخشی پور نماینده محترم اسلام آباد غرب و دالاهو سپاسگزاری کرد و گفت:  و امیدواریم که نتایج خوبی ازاین سفر حاصل شود.

 
۱۳ شهریور ۱۴۰۱ ۲۲:۱۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید