اخبار

شناسایی ۳۴۴ و فوت ۱۹ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته در کشور

شناسایی ۳۴۴ و فوت ۱۹ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته در کشور

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای از شناسایی ۳۴۴ و فوت ۱۹ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته در کشور خبر داد.


به گزارش وبدا، در این اطلاعیه آمده است:

تا کنون ۶۵ میلیون و ۴۲ هزار و ۳۴۶ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۴۳۳ هزار و ۷۶۵ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۲۹ هزار و ۴۷۶ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۵۰۵ هزار و ۵۸۷ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۱۹ هزار و ۹۲ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز ۱۹ شهریورماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۴۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۰۴ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۱۲۵ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۱۵۴ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۳۱۴ هزار و ۶۸۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۵۸۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۳ میلیون و ۹۱۵ هزار و ۸۰۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۳۵ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۴۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۷۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

 

ثبت نشدن موردی از فوت براثر ابتلا به کرونا در شبانه روز گذشته در استان

 
در شبانه روز گذشته، موردی از فوت به علت ابتلا به کرونا ثبت نشد و شمار جانباختگان این بیماری در استان همان ۳ هزار و ۲۲۰ نفر باقی ماند.
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در شبانه روز گذشته ۱۰ بیمار جدید در مراکز درمانی استان بستری و ۸ بیمار هم ترخیص شدند.
حامد بهرامیان گفت: در حال حاضر ۴۳ بیمار در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۲۴ نفر در بخش ویژه بستری هستند و حال ۱۲ نفر هم وخیم است

۲۰ شهریور ۱۴۰۱ ۰۹:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید