اخبار

مراسم تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه برگزار شد
آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه صبح امروز با حضور فرماندار شهرستان و معاون بهداشتی دانشگاه برگزار شد.
 
در این مراسم از زحمات دکتر فاروق سلیمی  تقدیر و دکتر ستار سهرابی به‌ عنوان مدیر این شبکه معرفی شد.
دکتر ستار سهرابی مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه در این مراسم گفت:  زحمات و تلاش های دکتر سلیمی و همه همکاران که در بخش بهداشت و درمان شهرستان تلاش می کنند به ویژه در دوران کرونا بسیار قابل تقدیر است.
 
وی اظهار داشت: امیدوارم با راهنمایی های فرماندار محترم شهرستان پاوه و دکتر شکیبا که از مدیران موفق  دانشگاه است بتوانم در جهت ارتقا بهداشت و درمان این شهرستان گام های مهمی بردارم.
 
دکتر سهرابی افزود:  پذیرفتن این مسئولیت فرصت مناسبی است که بتوانم کار مثبتی انجام بدهم و قطعا حوزه بهداشت و درمان شهرستان نیازمند بازنگری است ، امیدوارم بتوانیم با هماهنگی فرماندار، امام جمعه و حمایت های دانشگاه پیشرفت خوبی در حوزه بهداشت و درمان منطقه ایجاد کنیم.
 
همچنین دکتر فاروق سلیمی مدیر پیشین شبکه بهداشت ودرمان پاوه نیز با بیان اینکه برای کنترل و مهار کرونا تمام نیرو و توان خود را بکار گرفتیم گفت: با تلاش و ایثارگری کارکنان بهداشت و درمان و حمایت های دانشگاه خوشبختانه پیک را گذراندیم.
 
وی به آلودگی آب پاوه به عنوان چالش دیگری این شهرستان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این مشکل با همت و پیگیری های همکاران واحد بهداشت محیط حل شد و با تمام وجود در این خصوص تلاش کردیم . 
 
وی افزود: با وجود تمام تلاشی که من و همکارانم داشتیم قطعا انتقاداتی هم هست که  دکتر سهرابی در جهت رفع آنها تلاش خواهند نمود و برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.
 
۲۲ شهریور ۱۴۰۱ ۱۵:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید