اخبار

مردم شهرستان پاوه لایق دریافت بهترین خدمات بهداشتی درمانی هستندد

مردم شهرستان پاوه لایق دریافت بهترین خدمات بهداشتی درمانی هستندد
 
دکتر شکیبا معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در آئین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه ضمن تشکر ویژه از امام جمعه و مدیران شهرستان پاوه که همواره بر سلامت مردم تاکید نموده و دراین راه همکاریهای لازم را دارند گفت: پشتیبانی و حمایتهای فرماندار پاوه از بهداشت و درمان که برای سلامت مردم این دیار مهم و ضروری است جای تقدیر و تشکر دارد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی گفت: دکتر سلیمی از مدیران توانا و لایق دانشگاه می باشند و در دوران کرونا تلاش های بسیاری در جهت ارتقاء سلامت مردم و واکسیناسیون انجام دادند.
 
 کتر شکیبا افزود: دکتر سهرابی یکی از مدیران با سابقه است که پیش از این ریاست بیمارستان پاوه را عهده دار‌ بود که انشاء اله از این آزمایش نیز سربلند بیرون بیایند.
 
وی گفت: امیدواریم با تلاشهای دکتر سهرابی پرچم سلامت شهرستان همواره بر فراز باشد و تمام تلاش خود را در راستای سلامت مردم‌ این شهرستان انجام دهد.
 
معاون بهداشتی دانشگاه همچنین از زحمات دکترسلیمی که خدمات ارزشمندی برای مردم شهرستان در حوزه بهداشت و درمان انجام دادند صمیمانه قدردانی کرد و گفت: و امیدوارم دکتر سهرابی نیز این خدمات را بهتر و با تلاش بیشتری ادامه دهند و  انتظارات مردم این شهرستان را به بهترین شکل ممکن برآورده کنند.
 
 
۲۲ شهریور ۱۴۰۱ ۱۶:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید