اخبار

جلسه کمیته طرح انطباق بیمارستان ها برگزار شد

جلسه کمیته طرح انطباق بیمارستان ها برگزار شد
 
 
جلسه کمیته طرح انطباق بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  امروز با حضور رئیس دانشگاه، رییس دفتر ریاست دانشگاه ، مدیران ستادی و دیگر اعضای این کمیته تشکیل شد.
 
دکتر غلامی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه در این نشست گفت: اقدامات مناسب برای اجرای طرح انطباق اداری انجام شده است اما به دلیل گستردگی کار معاونت در حوزه انطباق اداری نیازمند مشارکت و همکاری بیشتر معاونت درمان و بیمارستانهای استان هستیم.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: اجرای طرح انطباق در بیمارستانهای استان شامل تفکیک فضای فیزیکی محل تزریقات خواهران و برادران، رعایت موازین شرعی و ارائه خدمات بر این اساس و برای حفظ آرامش بیماران و فعالیت بهتر پرسنل در مراکز بیمارستانی استان نیازمند همکاری و همراهی تمامی معاونتها و واحدهای دانشگاه است.
 
به گفته وی چک لیستهای وزارتی اجرای طرح به مراکز بیمارستانی استان ارسال شده است که امیدورایم با همکاری بیشتر روسای این بیمارستانها این چک لیستها سریعتر در اختیار معاونت فرهنگی دانشجویی قرارگیرد.
 
گفتنی است تشکیل کمیسیون های تخصصی طرح انطباق در بیمارستانهای استان، برگزاری دوره ای آموزشی طرح انطباق اداری برای پرسنل شاغل در بیمارستانها و مراکز درمانی و برگزاری مستمر جلسات هم اندیشی برای اجرای طرح از جمله مصوبات این جلسه بوده است.
 
همچنین تدبیر اندیشی در خصوص چینش نیروها اعم از متخصص بیهوشی، پرستاران و ... به گونه ای  که ارائه خدمات درمانی توسط افراد همگن صورت گیرد، تشکیل جلسه  با مدیرگروه های آموزشی در جهت توجیه اساتید به منظور رعایت رفتار و پوشش حرفه ای دانشجویان در بیمارستان و برگزاری کارگاه های مربوط به مدیران، مسئولین و پرسنل از دیگر مصوبات این جلسه بود.
 
شایان ذکر است طی این نشست مقرر شد جلسه کمیته طرح انطباق بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  هر چهار ماه برگزار گردد.
 
 
 
https://t.me/k_healthmedia/3679
۲۳ شهریور ۱۴۰۱ ۱۵:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید