اخبار

گوشه های دیگری از تلاش شبانه روزی حوزه سلامت استان در خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی(ع)/​ # در_مسیر_دلدادگی

گوشه های دیگری از تلاش شبانه روزی حوزه سلامت استان در خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی(ع)/​ # در_مسیر_دلدادگی
 

1

به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، جهادگران مستقر در درمانگاه بهداشت و درمان موکب شهدای مدافع سلامت در کربلای معلی به ارائه‌ی خدمات بهداشتی و درمانی از قبیل ویزیت رایگان توسط پزشک عمومی، تزریقات، ارائه داروی رایگان، پایش سلامت و… به مردم بومی و زائرین اباعبدالله الحسین (ع) پرداختند.
 
▪️گفتنی است علاوه بر ارائه‌ی خدمات بهداشتی ، بازرسی بهداشتی از محل اسکان زائرینی که سنت حسنه پیاده‌روی اربعین را به‌جا می‌آورند انجام شد و از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی نیز استقبال به عمل آمد. 
 
▪️آدرس: شهر کربلا، شارع حی الحسین، جنب تقاطع شارع حی الحسین و حی رمضان، دبستان دخترانه اعدادیه کربلا للبنات
 
#در_مسیر_دلدادگی / دوشنبه ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۱
 
 
 
 

 

8

ارائه خدمات اورژانس به زائران اربعین حسینی(ع) توسط نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی مستقر در مرز خسروی  
دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ / #در_مسیر_دلدادگی

 

 

 

 

5

💢 تاکید استاندار کرمانشاه بر ارائه مطلوب خدمات بهداشتی درمانی به زوار اربعین حسینی (ع) و بررسی روزانه این خدمات توسط مدیران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 
💠  مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه ، معاون درمان و مدیر پشتیبانی و امور رفاهی دانشگاه با حضور در نقطه صفر مرزی خسروی خدمات بهداشتی درمانی به عاشقان حسینی(ع) را مورد بررسی قراردادند و ازنزدیک بر روند درمان بیماران نظارت کردند.
  ✔ دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱/ #در_مسیر_دلدادگی
 
 

 

10

بازدید دکتر محمدی رییس دانشگاه ، مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر بیگلری رئیس دفتر ریاست، رییس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین و مدیر روابط عمومی و پشتیبانی دانشگاه از امکانات بهداشتی، درمانی درمانگاه مرزی منذریه در کشور عراق
✔️دوشنبه ۲۱ شهریور ماه
  

 

 

11

 
📍دکتر محمدی رئیس دانشگاه در ادامه سفر خود به نقطه صفر مرزی به همراه جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه از بیمارستان سیار امام حسین(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازدید کرد.
📍رئیس دانشگاه ضمن بازدید از قسمت های‌ مختلف این بیمارستان از جمله بخشهای بستری، اتاق عمل، اتاق PCR، داروخانه و آی سی یو از زحمات کادر مدیریتی و درمانی قدردانی‌ کرد.
✔️شامگاه ۲۱ شهریور ماه 
 
 
 

6

  🔵 دکتر محمدی با هیئت همراه همچنین از مرکز جامع  سلامت ، اتاق سرد ، پایگاهها سلامت ، کانکسهای اورژانس پیش بیمارستانی ، موکب سلامت بسیج جامعه پزشکی و همچنین از بخشها و واحدهای بیمارستان صحرایی ارتش  در مرز خسروی بازدید کردند.
✔ عصر دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱/ #در_مسیر_دلدادگی
 
 
 

20 💠  مدیر حراست دانشگاه و معاون فنی مرکز بهداشت استان با حضور در مرز خسروی نظارت بر روند انجام کارها را در این مرز مورد بررسی قرار دادند.

✔  سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱/ #در_مسیر_دلدادگی
 
 
 

2

💢 قدردانی استاندار کرمانشاه از پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی در نقطه صفر مرزی خسروی 
💠 استاندار کرمانشاه با حضور در بین پرسنل اورژانس پیش‌بیمارستانی مستقر در نقطه صفر مرزی خسروی از زحمات و تلاشهای شبانه روزی آنان قدردانی نمود.
✔ سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱/ #در_مسیر_دلدادگی 
 
 
 

9

 
🔹️ تیم جهادگر معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به منظور اطمینان از رعایت مسائل بهداشتی و ایمنی محیط در موکب دانشجویی شهدای مدافع سلامت به نظارت، پایش و ضدعفونی محل پرداختند.
🔹️از جمله اقدامات انجام شده در این موکب، بررسی و پایش بهداشت محیط، گندزدایی محیط‌های آلوده و دارای ریسک بالای بهداشتی و ارائه‌ی توصیه‌ها و آموزش‌های بهداشتی در جهت پیشگیری از بیماری‌های واگیر و غیر واگیر به خادمان و زائرین بود.
✔سه شنبه ۲۲ شهریور ماه ۱۴۰۱/ #در_مسیر_دلدادگی 
 
 

28

💢 دکتر منصوری مدیر شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین🔻
⏺ در ایام اربعین تاکنون ۱۵۰۰ نفر از زائران توسط پزشکان متخصص و عمومی مداوا شدند.
✔ ۲۲ شهریور ۱۴۰۱/ #در_مسیر_دلدادگی 

 

  

1
✅ بازدید معاون بهداشتی دانشگاه از مراکز بهداشتی، درمانی مرز خسروی 
🔸دکتر شکیبا با حضور در مرز خسروی از مرکز خدمات جامع سلامت، اتاق سرد، گیت های ورودی، کلینیک موبایل دندانپزشکی و کانکس های ارائه خدمات بهداشتی بازدید کرد.
🔸معاون بهداشتی دانشگاه در این بازدید، نحوه ارائه خدمات به زوار اربعین، بررسی میزان داروی موجود در مراکز و غربالگری زائرین را مورد بررسی قرار داد.
✔️۲۳ شهریور ماه/ #در_مسیر_دلدادگی
 
 
 

1

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قدم به قدم همراه عاشقان و شیفتگان کوی یار / استقرار اورژانس ۱۱۵ فوریتهای پزشکی در کنار موکبهای مسیر زوار حسینی (ع)
💢 رئیس و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه عصر امروز از پایگاههای فوریتهای پزشکی و اورژانسهای ۱۱۵ مستقر در کنار موکبهای مسیر زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) بازدید کردند.
🔵 دکتر قباد محمدی و مهندس کریمی ضمن بازدید از پایگاه اورژانس شهید دکتر مسعود امیری واقع در تنگه مرصاد ، پایگاه فوریتهای پزشکی جاده ای ماهیدشت ، پایگاه اورژانس کمربندی شرقی کرمانشاه و همچنین مرکز جامع خدمات شهری و روستایی بیستون ، وضعیت تجهیزات پزشکی و دارویی مراکز ، پایگاهها و اورژانسهای مستقر در مسیر را مورد بررسی قرار دادند‌.
🔵 رئیس دانشگاه در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات نیروهای فوریتهای پزشکی ۱۵ استان کشور که برای اربعین حسینی (ع) به کرمانشاه آمدند به طور مستقیم با زائران کربلای معلی گفتگو کردند و روند درمان آنان را شخصا ارزیابی نمود.
✔ عصر چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱/ #در_مسیر_دلدادگی 
 
 
 

13

🚨فعالیت ۲۴ ساعته مرکز کنترل عملیات (EOC) قصرشیرین
⭕️ مرکز کنترل عملیات قصرشیرین که وظیفه هماهنگی بین کلیه واحدهای مستقر اورژانس پیش بیمارستانی از کرمانشاه تا خسروی،  مدیریت بحران‌های احتمالی و هماهنگی با کلیه معاونت های دانشگاه در خصوص تامین سلامت زائران را بر عهده دارد، بصورت ۲۴ ساعته در قصرشیرین فعال می باشد.
⭕️ این مرکز همچنین نظارت و  هماهنگی بر فعالیت ۳۴ دستگاه آمبولانس، ۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۳ دستگاه موتورولانس، ۳ مرکز خدمات جامع سلامت، ۲ بیمارستان صحرایی، یک اورژانس صحرایی و یک بیمارستان ثابت در منطقه را بر عهده دارد.
⭕️در این مرکز نماینده معاونت درمان نیز مستقر می باشد که بازدید مستمر از مراکز جامع سلامت، بیمارستان های صحرایی و ثابت و همچنین نظارت بر تعداد و اعزام بیماران را دستور کار خود دارد.
#در_مسیر_دلدادگی 
 

 

 
55
 
💢 اینفوگرافی عملکرد آماری اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث کرمانشاه در اربعین ۱۴۰۱
#در_مسیر_دلدادگی
 
 
 

100

💢 حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نقطه صفر مرزی خسروی 
💠 دکتر صوفیوند ضمن بازدید از اتاقهای سرد در نقطه صفر مرزی ، درمانگاههای مستقر در پایانه خسروی ، اکیپهای فوریتهای پزشکی مستقر ، بیمارستانهای قصرشیرین ، سرپلذهاب و گیلانغرب نحوه رسیدگی به فرآیند درمان بیماران ، چگونگی ارائه خدمت به مراجعین و همچنین وضعیت تجهیزات و امکانات دارویی در مرز خسروی را مورد بررسی قراردادند و هماهنگیهای لازم را با متخصصین اعزامی انجام دادند.
✔ پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ /#در_مسیر_دلدادگی
 
 
29
 
💠 دکتر محمدی و مهندس کریمی ضمن بازدید از کانکس و چادر سرد ، کانکس دندانپزشکی ، درمانگاه و تیمهای فوریتهای پزشکی مستقر در نقطه صفر مرزی و نحوه غربالگری نیروهای بهداشتی در گیت ورودی ، بازدید و از نزدیک روند درمان بیماران را مورد بررسی قرار دادند‌.
✔ عصر پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱/ #در_مسیر_دلدادگی

 

 
12
💢 استاندار کرمانشاه ضمن حضور صمیمی در میان کادر بهداشت و درمان و بازدید از چادر سرد و درمانگاههای مستقر در نقطه صفر مرز خسروی از زحمات و تلاشهای نیروهای بهداشتی درمانی مستقر در مرز قدردانی نمود.
✔ عصر پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱/ #در_مسیر_دلدادگی
 
 
 
 
24
 
#اینفوگرافی✅خدمات معاونت بهداشتی در اربعین حسینی

#در_مسیر_دلدادگی 

 
 
 
 
25
✅ استاندار کرمانشاه:
✔️خدمات دانشگاه علوم پزشکی را خدمات بسیار خوبی دیدم.
#در_مسیر_دلدادگی 
 
 
 ۱
⏹️ بازدید دکتر محمدی رییس دانشگاه و مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه از اتاقهای سرد و واحد فوریتهای مستقر درپایانه و نقطه صفر مرزی در مرز خسروی
🗓 جمعه ۲۵ شهریور ماه/ #در_مسیر_دلدادگی

 

 
1
💠 دیدار رییس دانشگاه با استاندار  کرمانشاه در نقطه صفر مرزی در مرز خسروی و بررسی وضعیت ارائه خدمات بهداشتی درمانی به زائران اربعین حسینی (ع)
🗓جمعه ۲۵ شهریور ماه/ #در_مسیر_دلدادگی

 

 

23
🔷 اینفوگرافی اقدامات معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در اربعین ۱۴۰۱
#در_مسیر_دلدادگی
 
 
 
 

26

🏴 در شب اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)
⏹️ برگزاری دعای زیارت عاشورا در نقطه صفر مرزی با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، رئیس و اعضای  سازمان بسیج جامعه پزشکی استان
 
 
 
 
27
❇️ جلوه هایی از خدمات معاونت بهداشتی در مسیر برگشت زائرین در مرز خسروی
▫️درمان بیماران گرمازده در اتاق سرد، شناسایی و ارجاع بیماران علامت دار، تب سنجی، انجام خدمات دندانپزشکی
#در_مسیر_دلدادگی 

 

۶

 💠 پخت ۲۰۰۰ پرس غذا برای همایش عظیم پیاده‌روی اربعین

▫️به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، همزمان با اربعین حسینی، در اداره تغذیه دانشگاه حدود ۲۰۰۰ پرس غذا برای همایش جاماندگان اربعین حسینی پخت شد.

#در_مسیر_دلدادگی 

 

 
 
۲۷ شهریور ۱۴۰۱ ۱۴:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید