اخبار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پیامی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، آغاز سال تحصیلی را تبریک گفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پیامی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، آغاز سال تحصیلی را تبریک گفت
 
 
متن پیام بدین شرح است: 
 
                          به نام خدا 
 
هفته دفاع مقدس همواره یادآور دلاورمردی و رشادت رزمندگان غیور در دفاع از کیان و خاک ایران اسلامی بوده و مردم این کشور پهناور هیچگاه یاد و خاطره حماسه آفرینی و فداکاری جوانان و فرزندان ایران عزیز را فراموش نخواهند کرد. 
 
این هفته فرصت مغتنمی است برای گرامیداشت مقام شامخ شهدای گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس، جانبازان گرامی و آزادگان عزیز که نگذاشتند حتی یک وجب از خاک ایران به یغما برود. 
 
همچنین بر خود لازم می دانم فرا رسیدن ایام نیکو و خاطره انگیز آغاز سال تحصیلی، فصل دانایی و دانش افزایی را به همه اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان عزیز دانشگاه تبریک بگویم. 
 
طی دو سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا، کلاس های درس در اکثر ایام به صورت مجازی برگزار شد، اما با فروکش کردن نسبی این بیماری در سایه انجام واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی، خوشبختانه بار دیگر شاهد برگزاری کلاس های درس با حضور خیل گسترده دانش آموزان و دانشجویان خواهیم بود. 
 
همچنین به دانشجویان عزیزی که امسال به جمع خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه شده اند، تبریک می گویم و می دانم دستیابی به این موفقیت مرهون تلاش های شبانه روزی آنان و حمایت های بی دریغ خانواده های محترمشان بوده و انتظار دارم با قدرشناسی، این موفقیت را که دانشگاه برای رشد و تعالی آنان فراهم کرده، پاس داشته و اعتمادشان را به بهترین صورت پاسخ دهند. 
 
امیدوارم سال تحصیلی جدید، سرآغازی باشد برای طی کردن پله های ترقی و پیشرفت های علمی و پژوهشی یکایک دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و یادی کنیم از اساتید و دانشجویان فقیدی که دیگر در میان ما نیستند و به دیار حق شتافتند. 
 
دکتر قباد محمدی 
رییس دانشگاه
۲ مهر ۱۴۰۱ ۱۱:۲۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید