اخبار

اولین جلسه شورای آموزشی دانشگاه در سالجاری برگزار شد

اولین جلسه شورای آموزشی دانشگاه در سالجاری برگزار شد
 
جلسه شورای آموزشی دانشگاه با حضور رییس و معاونین توسعه مدیریت و منابع، آموزشی، دانشجویی، فرهنگی و  بهداشت و درمان دانشگاه و روسای دانشکده ها صبح امروز در مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی برگزار شد.
 
در این نشست مقرر شد گروه پزشکی هسته ای و معاونت آموزشی جهت جذب مجوز دانشجوی رشته دستیاری اقدام نمایند .
 
همچنین در این نشست مصوب شد بخشی از  بیمارستان سینا در راستای بهبود فضای فیزیکی دانشکده توانبخشی به این دانشکده اختصاص یابد. 
 
افزایش ظرفیت سالیانه پذیرش و جذب دانشجویان بین الملل علوم پزشکی کرمانشاه،تغییر واحدهای موظف مسئولین دانشکده پزشکی با توجه به حجم فعالیت های آموزشی و تحقیقاتی به ۴ واحد در صورت داشتن ابلاغ رسمی و بررسی مرخصی استحقاقی اعضای هیات علمی دانشگاه از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.
 
پیشنهاد نصب تایمکس مرکزی ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه در بیمارستانها، استفاده از سامانه ۳۶۰ درجه ارزیابی اعضای هیات علمی و لزوم حضور منظم اعضای هیات علمی در بیمارستانهای دانشگاهی  از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.  
 
همچنین در این نشست مصوب شد اعضای هیات علمی از منابع و متون علمی، که توسط مدیریت اطلاع رسانی و منابع علمی به صورت مستمر تهیه می گردد، در کلاس های آموزشی استفاده نمایند و نیاز سنجی های اطلاع رسانی به صورت دوره ای، ویژه اعضای هیات علمی توسط مدیریت اطلاع رسانی و منابع علمی صورت گیرد.
 
 
۴ مهر ۱۴۰۱ ۱۵:۴۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید