اخبار

استاندار کرمانشاه: از کادر بهداشت و درمان در خدمت رسانی خالصانه و بدون چشم داشت در ایام اربعین قدردانی می کنم

استاندار کرمانشاه: از کادر بهداشت و درمان در خدمت رسانی خالصانه و بدون چشم داشت در ایام اربعین قدردانی می کنم
 
 مراسم اقامه عزای رحلت پیامبر اکرم(ص)‌ و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) ظهر امروز با حضور حضرت آیت الله علماء نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار  کرمانشاه، رئیس و اعضای هیات رییسه دانشگاه و جمعی از استید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه در سالن اجتماعات مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) برگزار شد.
 
استاندار کرمانشاه در این مراسم گفت: از کادر بهداشت و درمان، پرستاران و پزشکان در خدمت رسانی خالصانه و بدون چشم داشت در ایام اربعین قدردانی می کنم.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بهمن امیری مقدم گفت: امروز ما باید خود را مدیون رشادت های دلیر مردانی بدانیم که برای حفظ کشور جنگیدند، جانبازانی که بیش از ۳۰ سال رنج بیماری را تحمل کردند و این کار بسیار مشکلی است مگر اینکه خداوند توان دهد که بحمدالله این توان در آنها وجود دارد.
 
وی با بیان اینکه امسال به لطف خدا و عنایات امام رضا (ع) مرز خسروی باز شد و ما فقط افتخار خدمت داشتیم و این افتخار کمی نیست گفت: از تمام کسانی که در ایام اربعین خدمت رسانی کردند به ویژه مردم عزیز استان که موکب ها را راه اندازی کردند و خدمات به زائرین امام حسین (ع) ارائه دادند، تشکر و قدردانی می نمایم.
 
استاندار کرمانشاه اظهار داشت: نکته زیبای اربعین همبستگی میان همه مردم بود، به طوری که برادران اهل سنت و اهل حق در کنار شیعیان، خدمات به زائرین امام حسین (ع) ارائه می دانند و این یعنی اوج عشق به ابا عبدالله الحسین (ع) که نمود عینی پیدا کرد.
 
وی با بیان اینکه در ایام اربعین حضور مدیرانی را در مرز دیدیم که خالصانه به زوار خدمت می کردند و دوشادوش مردم در این ایام حماسه ای بزرگ خلق کردند گفت: از دکتر محمدی رئیس دانشگاه، پرستاران، پزشکان و تمام کسانی که بدون هیچ چشم داشتی در این راه خدمت نمودند، صمیمانه قدردانی می نمایم.
 
استاندار کرمانشاه افزود: کادر درمان سپاه و ارتش، تمامی ارگانها، نهادها و ادارات و حتی بخشهای خصوصی در ایام اربعین واقعا عالی کار کردند و قطعا ذخیره دنیا و آخرتشان می باشد.
 
۴ مهر ۱۴۰۱ ۱۹:۱۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید