اخبار

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه: دفاع از آرمان های اسلام اوج دستورات دینی است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه: دفاع از آرمان های اسلام اوج دستورات دینی است
 
 
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مراسم اقامه عزای رحلت پیامبر اکرم(ص)‌ و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) که ظهر امروز در سالن اجتماعات مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) برگزار شد گفت: ما دستوراتی از پیامبر اکرم (ص) تا حضرت ولی عصر(عج) داریم که اوج دستورات و حساس ترین آنها دفاع از آرمان های اسلام است.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه حجت الاسلام والمسلمین محبی اظهار داشت: در طول تاریخ بزرگانی بودند که جان خود را عطا کردند تا اسلام باقی بماند و این یک اصل است  ملتی که بذل جان کند ماندگارتر خواهند بود.
 
وی با بیان اینکه دفاع از ارزشهای اسلامی گاهی دستوری و گاهی اعتقادی است و به طور حتم نوع اعتقادی بالاتر از دستوری است و کسانی که دفاع اعتقادی دارند، شکست نمی خورند گفت: نیروهای نظامی اکثر کشورها به صورت دستوری انجام وظیفه می‌کنند، خوشبختانه نیروهای نظامی ما اعتقادی و بر اساس اعتقاد دفاع می کنند و این ارزشمندتر است.
 
 حجت الاسلام والمسلمین محبی افزود: ثبات قدم مهمترین موضوع در حفظ دین و اسلام است و خدمت به امام حسین(ع) موجب ثبات قدم‌ می شود و خیلی از افراد با همین روضه های امام حسین(ع) به اسلام دعوت شدند.
 
وی اظهار داشت: ایران اسلامی  کشوری است که مورد هجمه های دشمنان قرار گرفته، اما به لطف خداوند با همین آموزه های اسلام و دفاع اعتقادی همواره برقرار است .
 
وی افزود: انسان دارای دو بعد زندگی خصوصی و اجتماعی است، در زندگی اجتماعی می بایست قوانین اجتماعی را تکریم کنیم و انجام دهیم، حجاب یک اصل مهم در جامعه ایرانی اسلامی است.
 
۴ مهر ۱۴۰۱ ۱۹:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید