اخبار

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه:کادر بهداشت و درمان در ایام اربعین خوش درخشیدند و ما باید قدردان همه آنها باشیم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه:کادر بهداشت و درمان در ایام اربعین خوش درخشیدند و ما باید قدردان همه آنها باشیم
 
آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: کادر بهداشت و درمان در ایام اربعین خوش درخشیدند و ما باید قدردان همه آنها باشیم
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی در مراسم اقامه عزای رحلت پیامبر اکرم(ص)‌ و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) که ظهر امروز در سالن اجتماعات مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) برگزار شد
 اظهار داشت: چشم امید بیماران بعد از خدا به کادر بهداشت و درمان است و این شما بودید که با حمایت های استاندار در اربعین حسینی (ع) با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بسیار خوش درخشیدید.
 
امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: در هفته دفاع مقدس قرار داریم و یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری نیز همین است که فرمودند: این جهاد باید زنده باشد.
 
وی افزود: امروز این مزاحمت هایی که ایجاد می شود مهم نیست زیرا مجاهدتهای خالصانه در دنیا می درخشد و اسلام واقعی را به دنیا نشان می دهد. 
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت:مدیریت در دنیا سابقه سه هزار ساله دارد و امروز دنیا از مدیریت شما و  فضایی که درست کرده اید حساب می برند، زیرا همه اینها مربوط به مدیریت ولی فقیه است و اگر امثال امام و رهبری نبودند غیر ممکن بود ما به جایگاه فعلی برسیم.
 
آیت الله علما افزود: ولی فقیه از شروط اسلام است و در راس قرار دارد و دنیا به آن می نازد و افتخار می کند و مطمئنا با این اصل مهم هیچ خدشه ای به کیان جمهوری اسلامی ایران در هیچ دوره ای وارد نخواهد شد. 
 
وی افزود: دنیا قدرت ما را با حضور رئیس جمهور در سازمان ملل و نشان دادن عکس سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ثبت و ضبط می کند، پس شما قدرتمند هستید و به تدبیر امام باید این قدرت را حفظ کنید.
۴ مهر ۱۴۰۱ ۱۹:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید