اخبار

پیام تبریک معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

پیام تبریک معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید
 
 
به گزارش مفدا کرمانشاه، متن این پیام به شرح زیر است:
 
بسم‌الله الرَّحمن الرَّحیم
 
پیامبر اکرم(ص):
 
«طََلَبُ العلمِ فریضةٌ عَلَی کلِّ مُسلمٍ ألا اِنَّ اللهَ یحِبُّ بُغاةَ العِلْم؛ علم آموزی، بر هر انسانی واجب است. همانا خداوند علم آموزان را دوست دارد»
 
موفقیت ورود به مرزهای تازه علم و دانش از نعمت‌های الهی است که بی‌تردید با تلاش و پشتکار حاصل خواهد شد. اینک که با توکل به پروردگار متعال و در سایه همت خویش قدم به مکان مقدس دانشگاه قدم گذاشته‌اید، امیدواریم سال تحصیلی پیش رو برای شما آینده‌سازان ایران اسلامی، سالی توأم با ارتقاء دانش، کسب معرفت و فراگیری مهارت و تجربیات ارزنده باشد.
 
پیشرفت و آرامش آینده‌ی ایران عزیز با همت، امید و اندیشه امروز شما جوانان تلاشگر و افتخارآفرین دانشگاه های کشور رقم خواهد خورد. امید است همچنان که در آغاز این راه پرتوان و سرزنده قدم گذاشته‌اید، اراده خویش را در جهت پیشرفت و بالندگی در عرصه های علم و معرفت استوار نموده، خود را مجهز به سلاح تقوا و پایداری نموده تا بتوانید در سالیان پس از دانشگاه چرخ های علمی، فرهنگی و مدیریتی میهن عزیزمان ایران اسلامی را به نحو مطلوب به پیش ببرید.
 
از خداوند متعال سپاسگزارم که در آغاز سال تحصیلی جدید، بار دیگر توفیق خدمتگزاری به شما عزیزان آینده ‌ساز ایران اسلامی را نصیب اینجانب، و خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گردانید. آرزومندم به فضل الهی در سال تحصیلی جدید، بتوانیم با برنامه‌های فرهنگی پربارتر علاوه بر افزایش روحیه علمی، بر معرفت دینی و رشد روحی و معنوی دانشجویان نیز بیفزاییم تا شاهد دانشگاهی بالنده و پرثمر در عرصه‌های علمی و فرهنگی باشیم. به‌یقین این مهم جز به یاری دانشجویان، اساتید و همکاران و لطف پروردگار محقق نخواهد شد.
 
آغاز سال‌تحصیلی جدید در کشور ما همواره مقارن با هفته دفاع مقدس و بزرگداشت مقاومت ملت ایران در جنگ تحمیلی برابر قدرت‌های جهانی است. با حمد و سپاس به پیشگاه حضرت حق، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و از خودگذشتگی های شهدا، رزمندگان، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس، آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ و شروع دلنشین درس و دانشگاه را به جامعه دانشگاهی و دانشجویان گرامی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، به ویژه نودانشجویان عزیز که برای نخستین بار به محیط مقدس دانشگاه گام نهاده اند صمیمانه تبریک گفته و برای همگان، دستیابی به مدارج عالی علمی و اخلاقی تواًم با سعادت و بهروزی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
 
  دکتر محمدرضا غلامی
معاون فرهنگی و دانشجویی
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
 
 
 
 
 
 
۶ مهر ۱۴۰۱ ۰۰:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید