اخبار

دکتر وهاب امینی به عنوان سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان ثلاث باباجانی منصوب شد/ تقدیر از صبور حسینی

دکتر وهاب امینی به عنوان سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان ثلاث باباجانی منصوب شد/ تقدیر از صبور حسینی
 

طی حکمی از سوی دکتر قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دکتر وهاب امینی به عنوان سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان ثلاث باباجانی منصوب شد.

دکتر وهاب امینی متولد 1368 در اسلام آبادغرب و فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است که از سوابق وی می توان مسئول مرکز جامع خدمات سلامت میرآباد ، مسئول فنی آزمایشگاه و رادیولوژی شبکه بهداشت ودرمان ثلاث باباجانی و نیز مسئول فنی پاتولوژی بیمارستان این شهرستان را نام برد.

از دیگر فعالیت های وی می توان به پزشک معتمد سپاه پاسداران ، نماینده پزشکان روستایی و نیز پزشک مسئول بسیج جامعه پزشکی در شهرستان ثلاث باباجانی اشاره کرد.

گفتنی است پیشتر مسئولیت فوق را صبور حسینی عهده دار بوده است که دکتر قباد محمدی رئیس دانشگاه طی لوحی به شرح ذیل از وی تقدیر کرد.

 
 
به نام خدا
 
جناب آقای صبور حسینی
 
نعمت و عطیه ارزشمند الهی در مسیر خدمت به سلامت مردم را که به خادمان این حوزه عطا فرموده اند، پاس داشته و شکرگزار درگاه پروردگار هستیم. 
 
بدینوسیله صمیمانه از همه تلاش های شما در مدت تصدی مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی با تشویق کتبی درج در پرونده پرسنلی تقدیر و تشکر می نمایم.
 
 امید است این مجموعه همواره از تجربیات ارزشمند شما بهره مند گردیده  و  در تمام  مراحل  زندگی  موفق و سربلند باشید.
 
دکترقباد محمدی
 
رئیس دانشگاه

۱

۹ مهر ۱۴۰۱ ۱۳:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید