اخبار

دکتر محمدی :اساتید تراز اول کشور در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تدریس می نمایند

دکتر محمدی :اساتید تراز اول کشور در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تدریس می نمایند
مراسم همایش توجیهی دانشجویان جدیدالورود صبح امروز در مجتمع امام حسن مجتبی (ع) واقع در شهرستان صحنه برگزار شد.

 

 دکتر قباد محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این همایش گفت: بسیار خرسندم که شما دانشجویان نخبه در این دانشگاه پذیرفته شده اید ، کسب این موفقیت بزرگ را به شما تبریک می گویم و برای یکایک شما عزیزان آرزوی موفقیت و پیشرفت در تمام عرصه ها را می نمایم و امیدوارم در این دوره چند ساله که در جایگاه بزرگ و ارزشمندی قرار دارید از این فرصت نهایت بهره و استفاده را ببرید.

به گفته وی تعداد دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  در سال ۱۴۰۱ حدود ۱۰۰۰نفر است که  ۷۰۰ دانشجو در نیم سال اول و ۳۰۰ دانشجو در  نیم سال دوم پذیرفته شده اند. 
 
وی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در شاخص های بهداشتی ،درمانی، تحقیقاتی و... جز بهترین  دانشگاه ها می باشد و در مقایسه با دانشگاه های کشور در رتبه هشتم قرار داریم.
 
رئیس دانشگاه با بیان اینکه از نظر شرکت های دانش بنیان نیز  رتبه سوم کشوری بعد از دانشگاه های تهران و شهید بهشتی هستیم گفت: اساتیدی که در دانشکده های ما درس می دهند تراز اول می باشند و تعدادی از اساتید این دانشگاه جز استاید برتر جهانی هستند.
 
به گفته وی در این دانشگاه علاوه بر رشته  فوق تخصص و فلوشیپ ، ۱۳رشته PHD تدریس می شود و ۹۱ رشته تحصیلی در دانشکده های این دانشگاه تدریس می شود.  
 
وی افزود: شما باید در طول دوران تحصیل نهایت  تلاش خود را بکار بگیرید تا در آینده بتوانید از اساتید خود موفق تر باشید و در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشید.
 
دکتر محمدی افزود: از شما می خواهم نهایت استفاده را از وقت خود داشته باشید و فراموش نکنید موفقیت و پیشرفت شما عزیزان بستگی به انگیزه و میزان تلاش خود شما دارد و البته اساتید و امکانات نیز  مهم است اما تلاش و کوشش شما بیشترین نقش را در موفقیت شما خواهد داشت.
 
دکتر محمدی افزود: خوشبختانه در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ،امکانات بسیار خوب و بیمارستانهای آموزشی همراه با امکانات و تجهیزات خوبی برای آموزش وجود دارد.
 
وی همچنین ابراز امیدواری کرد:  تا پایان سال ۱۴۰۱ نیز بیمارستان شیمی درمانی برای بیماران سرطانی افتتاح می شود و به مراکز آموزشی ما اضافه گردد.
 
رئیس دانشگاه گفت:  در حال حاضر جراحانی داریم که جز جراحان برتر کشور هستند و بسیاری از پزشکانی که در این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند ،توانسته اند به درجات عالی دست پیدا کنند
 
وی افزود: در کنار امکانات پتانسیل ها نیز  مهم هستند،همه فارغ تحصیل های ما مربوط به بعد  از انقلاب هستند ما قبل از انقلاب حتی یک نفر هم فارغ‌التحصیل نداشته ایم و قبل از انقلاب فقط یک دانشکده پرستاری داشته ایم که این حاصل خود باروری جوانان این مملکت است و این همه موفقیت کسب کرده اند، خودباوری که جمهوری اسلامی در جوانان ایجاد کرده باعث رشد آنها شده است .
 
دکتر محمدی با بیان اینکه  در کنار تمام این استعدادها و پتانسیل ها نقاط ضعفی نیز وجود دارد، کمبودهایی از نظر فضای آموزشی داریم گفت:  باید همین مقدار فضا دوباره ایجاد کنیم و در این خصوص برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.
 
وی یادآور شد شما عزیزان باید توجه داشته باشید، این جایگاهی که در آن قرار دارید به راحتی به دست نیاورده اید و این موفقیت فقط نتیجه تلاش شما نیست بلکه خانواده های شما نیز در آن نقش داشته اند. 
 
وی با بیان اینکه بهترین سبک زندگی سبک زندگی ایرانی اسلامی است اما بحث تقابل فرهنگی که امروز در جهان وجود دارد که خدا را از زندگی خود حذف کنند گفت: نماد تقابل فرهنگی پوشش و حجاب است و دشمنان می خواهند فرهنگ برهنگی را در کشورهای دیگر به وجود آورند.
 
وی با اشاره به اهمیت بحث فضای مجازی گفت: فضای مجازی در کنار قابلیت ها تحدید های خطرناکی هم دارد و مراقب باشید که در کنار نکات مثبت فضای مجازی ،فریب دروغ ها را نخورید و به راحتی اعتماد نکنید. 
 
وی درپایان اضافه کرد:  تمام تلاش ما هم این است در تمام معاونت ها شرایط و زمینه ها برای شما فراهم کنیم که به بهترین شکل استفاده کنید.
 
۱۶ مهر ۱۴۰۱ ۱۶:۲۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید