اخبار

کارگاه آموزشی ارتقا سطح علمی و عملی ویژه رابطین بازرسی واحدهای دانشگاه برگزار شد

کارگاه آموزشی ارتقا سطح علمی و عملی ویژه رابطین بازرسی واحدهای دانشگاه برگزار شد
 
 
کارگاه آموزشی ارتقا سطح علمی و عملی رابطین بازرسی واحدهای دانشگاه امروز هفدهم مهرماه با شرکت ۵۰ نفر از رابطین حوزه مربوطه در مرکز مطالعات و توسعه علوم پزشکی برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه این کارگاه با محوریت آشنایی با مباحث مورد توجه و مهم مربوطه از جمله مباحث حسابداری و مالی، درآمد، قوانین و مقررات مربوطه و شرح وظایف رابطین بازرسی برگزار شد و در پایان نیز برای هریک از شرکت کنندگان امتیاز گواهی کارگاه شغلی به مدت ۶ ساعت صادر خواهد شد.
 
شایان ذکر است دکتر بیگلری مشاور رئیس دانشگاه ، دکتر حسین امیری مدیر اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه ، پریوش السادات فیروزآبادی معاون این مدیریت و دکتر بابک عزیزی کارشناس اداره بازرسی از مدرسین این کارگاه آموزشی بودند.
 
دکتر بیگلری مشاور رئیس دانشگاه گفت: در بازرسی باید خداترس باشیم و تمرین کنیم که ۲۴ ساعته زیر نظر هستیم و ناظر بزرگی داریم زیرا درپیشگاه خداوند بزرگ همه چیز روشن است.
 
وی با بیان اینکه احقاق حق بسیار مهم است و قطعا وقتی حقی به حق دار برسد در زندگی تک تک شما عزیزان تاثیر مثبت دارد گفت: این گردهمایی ها خیلی موثر است زیرا طی آن  ضمن ایجاد همفکری بین همکاران، اطلاعات و آگاهی افراد رد و بدل می شود که درنهایت به نفع همه مردم که دریافت کنندگان این خدمات از ما هستند می باشد.
 
دکتر بیگلری با بیان اینکه بایستی تعارف را کنار بگذاریم ، نظارت ها و اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببریم گفت: امیدوارم با نظارت و پس از آن پیگیری و برخورد های لازم و قطعا با کوشش و تلاش همه شما عزیزان و مدیریت دکتر امیری و تیم ایشان در دانشگاه همچنان شاهد تحولات بزرگی در این زمینه باشیم.

همچنین دکتر امیری مدیر اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه گفت: ما بایستی براساس قوانین و ضوابط عمل کنیم و اگر در این زمینه درست عمل شود  نیاز به تشریفات و هزینه زیاد در  موارد بسیاری کاهش خواهد یافت.

وی نظارت برمناقصات ،اموراجرایی،قراردادها،انتقال اطلاعات و گزارشات به بازرسی ، آشنایی با قوانین و مقررات اداری ، مالی و حقوقی در این زمینه را بسیار حائز اهمیت دانست.

 

 

۱۱

۱

۹۹
۶۶
۱۱
۱۶

۹

۱۵
۴
۳


۲

۱۷ مهر ۱۴۰۱ ۱۴:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید