اخبار

آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین برگزار شد
آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین صبح امروز با حضور فرماندار قصرشیرین و معاون بهداشتی دانشگاه در این شهرستان برگزار شد.
 
در این آیین از زحمات دکتر رضا منصوری مدیر پیشین این شبکه تقدیر و عمران آزادی به عنوان مدیر جدید این شبکه معرفی شد.
 
 فرماندار قصرشیرین گفت: دکتر منصوری خدمات ارزشمندی در زمینه ارتقا وضعیت بهداشتی درمانی شهرستان داشتند که بسیار قابل تقدیر است.
 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه محمد حیدری افزود: رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و معاونان ایشان امکانات بسیار خوبی در ایام اربعین فراهم نمودند و با ارائه خدمات مطلوب بهداشتی درمانی به زائران در حوزه بهداشت و درمان، اورژانس و امداد اقدامات خوبی صورت گرفت.

 
وی با اشاره به اینکه بازدید دکتر عین اللهی وزیر بهداشت از مرز خسروی نشان از  اهمیت این  مرز در تردد زائران در پیاده روی اربعین حسینی (ع) داشت گفت: با توجه به توانمندی ها و امکانات موجود در مرز خسروی درایام اربعین، به طور قطع این سفر در ارزیابی هیات وزیران بازخورد فوق العاده ای خواهد داشت.  
 
فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه مردم شهرستان در زمینه بهداشت و درمان انتظاراتی دارند که باید مورد توجه و پیگیری  قرار گیرد گفت: در شهرستان قصرشیرین کمبود متخصص بیهوشی،سونوگرافی و جراح عمومی وجود دارد .  
 
وی همچنین  افزود: توجه بیشتر  به سومار که یک منطقه  محروم از نظر  امکانات بهداشتی محسوب می شود یکی دیگر از این انتظارات است.
 
همچنین دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه  نیز دکتر منصوری را یکی از مدیران موفق دانست و گفت: وی تجربه بسیار خوبی در ارائه و برنامه ریزی  خدمات  بهداشتی درمانی داشت و خدمات بسیار خوبی در این زمینه ارائه داد و دکتر آزادی نیز از  مدیران توانمند  هستند  و به طور قطع می توانند در ارتقا بهداشت و درمان شهرستان تاثیر گذار باشند.
 
وی همچنین اظهار داشت: در راهپیمایی اربعین  شاهد حمایت خوب فرماندار قصرشیرین و تلاش های شبانه روزی ایشان در حوزه بهداشت و درمان بودیم.
 
دکتر شکیبا با بیان اینکه یکی از  اولویت های کاری فرماندار شهرستان  قصرشیرین ، حفظ سلامت مردم این شهرستان است که بسیار ارزشمند و قابل احترام است گفت: با تلاش های صورت گرفته، در حال حاضر مشکل کمبود پزشک در سومار برطرف شده است و بکارگیری متخصصان رشته های مختلف در شهرستانها از اولویت دانشگاه است.
 
۱۸ مهر ۱۴۰۱ ۲۱:۴۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید