اخبار

همایش توجیهی دانشجویان جدید الورود دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد

همایش توجیهی دانشجویان جدید الورود دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد
همایش توجیهی دانشجویان جدید الورود دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه در شهرستان صحنه به مدت پنج روز و با حضور ریاست محترم دانشگاه، معاونین، مدیران و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه برگزار شد.

 

 

 

 لینک مشاهده تصاویر : مشاهده گزارش تصویری

به گزارش روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه؛ همایش توجیهی دانشجویان جدید الورود دانشگاه علوم پزشکی با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه در مجتمع فرهنگی ورزشی امام حسن (علیه السلام) شهرستان صحنه به مدت پنج روز برگزار شد.این همایش با حضور دکتر قباد محمدی رئیس محترم دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین علی محبی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، دکتر محمد رضا غلامی معاون فرهنگی و دانشجویی، مدیران فرهنگی و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه همراه بود.

این مراسم با تعدد جلسات توجیهی  و کلاس های آموزشی در طول روز های دوره و با هدف آشنایی دانشجویان با رشته تحصیلی خود و اهداف آن و همچنین معرفی اساتید دانشکده ها برگزار شد. و نیز با مسابقات و برنامه های فرهنگی، تفریحی و ورزشی مختلف و برنامه های شاد و مفرح همرا بود.

مسئولین دانشگاه ضمن خوش آمد گویی به دانشجویان  کار ناآزموده در روز افتتاحیه میزبان آن ها بوده و توجیهات لازم را در اختیار آنها قرار دادند.

در لحظات نخست افتتاحیه دکتر محمدی پس از معرفی دانشگاه و خیر مقدم به دانشجویان نوآمده به امتیازات دانشگاه اشاره کرده و برای قدر دانی از این نعمت از دانشجویان دعوت نمودند.

پس از بیان امکانات و پتانسل های موجود، دکتر محمدی به مسئله انقلاب اسلامی اشاره کرده و عنوان کردند که تمام این امکانات ،موفقیت ها و پتانسیل ها محصول و ثمره های بعد از انقلاب هستند.

دکتر محمدی در پایان سخنان خود در قالب توصیه هایی به جایگاه مهم دانشجویان و زحمات ایشان اشاره کرده و از آنان خواستند که قدردان این جایگاه باشند. ونیز به سبک زندگی دانشجویان اشاره کرده و خاطر نشان کردند که بهترین سبک زندگی ، سبک زندگی ایران اسلامی هست که از غنی ترین سبک های زندگی است .

دکتر محمدی در نصیحتی برادرانه به دانشجویان توصیه نمودند که درگیر فرهنگ های کاذب و توخالی غرب نشوند.

در بخش دیگری از برنامه حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا خاص امیری امام جمعه شهرستان صحنه ضمن خوش آمد گویی خدمت مسئولان و دانشجویان جدید الورود،  از دستاورد های خوب و ارزنده دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ابراز خوشحالی کردند. حجت‌الاسلام خاص امیری  به مسئله جهاد تبیین اشاره نموده و به عنوان مثال دانشگاه های علوم پزشکی را با قبل و بعد از انقلاب مقایسه نمودند و این پیشرفت را مدیون انقلاب دانستند.

ایشان در پایان سخنان خود از زحمات بیشمار کادر درمان و متولیان سلامت در زمان کرونا در استان تقدیر و قدر دانی نمودند.

پس از بیانات امام جمعه محترم شهرستان صحنه دانشجویان میثاق نامه دانشگاه را با هم همخوانی نموده و به منظور پایبندی و اجرای آن به  همراه رئیس دانشگاه آنرا امضاء نمودند.

در بخش دیگری از مراسم افتتاحیه جناب آقای جهانبخش زنگنه تبار فرماندار محترم صحنه نیز به نوبه خود خدمت دانشجویان و مسئولین محترم خوش آمد گفت، و دانشجویان را به موضع گیری در زمینه های فرهنگی و سیاسی دعوت نموده و عنوان کردند که دانشجو باید علاوه بر تحصیل در زمینه های دیگر نیز فعال باشند.

در بخش پایانی افتتاحیه نیز حجت‌الاسلام والمسلمین سعید کرمی مدیر کل فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشورضمن عرض تبریک و تهنیت به دانشجویان جدید الورود برای کسب این کرسی و این موفقیت، به مسئله موفقیت اشاره کرده و عنوان نمودند که موفقیت، به مراتب به دست آمده و راهکار ها و فرمول هایی دارد‌. ایشان خاطر نشان کردند که دانشجویان با عزم و اراده جدی می توانند به موفقیت های بسیار دست پیدا کنند. حجت‌الاسلام کرمی در ادامه سخنان خود برخی از راهکار های موفقیت را عنوان کرده و تجزیه و تحلیل نمودند.

لینک مشاهده تصاویر : مشاهده گزارش تصویری

۱۹ مهر ۱۴۰۱ ۱۴:۴۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید