اخبار

دانشگاههای کشور بصورت تخصصی ارزیابی و پایش می شوند

دانشگاههای کشور بصورت تخصصی ارزیابی و پایش می شوند
 
 
دکتر اویس مدیر بازرسی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و نماینده تام الاختیار وزیر در بازرسی دانشگاههای کشور عصر سه شنبه با دکتر محمدی رئیس دانشگاه و دکتر امیری مدیر بازرسی دیدار و گفتگو کرد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر اویس نماینده تام الاختیار وزیر در بازرسی دانشگاههای علوم پزشکی کشور گفت: یک خود ارزیابی در کلیه دانشگاههای علوم پزشکی کشور در حوزه معاونت های مختلف از جمله: درمان،بهداشت، توسعه،غذا و دارو، آموزش، پژوهش و دانشجویی، فرهنگی آغاز گردیده است.
 
وی اافزود: بر همین اساس یک تیم بازرسی تخصصی در حیطه هایی مثل آموزش، مالی و تحصیلات تکمیلی و... بر پایه چک لیست وزارتخانه کار ارزیابی و پایش دانشگاهها را انجام می دهند.
 
دکتر اویس اقدامات دانشگاهها در دو حوزه جوانی جمعیت و طرح دارویار را نیز بسیار حائز اهمیت دانست.
 
همچنین دکتر محمدی رئیس دانشگاه نیز بیان کرد: نظارت بر سازمانها می تواند بسیار مفید باشد زیرا موجب شناسایی نواقص و در نتیجه مرتفع شدن آن گردد.
 
وی اظهار داشت: حضور یک تیم کارشناسی و متخصص از بدنه خود وزارت بهداشت یک مزیت محسوب می شود و این امر موجب می گردد دانشگاهها در کلیه حیطه ها بصورت تخصصی ارزیابی و پایش شوند.
 
دکتر محمدی افزود:متاسفانه با شرایط موجود، کلیه بیمارستان ها زیان ده می باشند و درآمد ها با هزینه های آنان همخوانی ندارد که مشکلاتی را برای اداره بیمارستانها ایجاد نموده است.
 
۲۰ مهر ۱۴۰۱ ۱۰:۴۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید