اخبار

حضور تیم پایش اداره بازرسی وزارت بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

حضور تیم پایش اداره بازرسی وزارت بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
 
 
دکتر اویس مدیر بازرسی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و نماینده تام الاختیار وزیر در بازرسی دانشگاههای علوم پزشکی کشور، صبح امروز با مهندس کریمی رئیس دانشگاه، دکتر بیگلری مشاور و رییس دفتر ریاست دانشگاه و دکتر امیری مدیر بازرسی دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.
 
مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه گفت: به طور قطع بازرسی قوی عامل بازدارنده بسیار خوبی برای جلوگیری از تخلفات است و این معاونت نهایت همکاری را در راستای تقویت تیم بازرسی دانشگاه خواهد داشت.
 
وی اظهار داشت: بکارگیری نیروهای دانشگاه علوم پزشکی تنها با کسب مجوز و با برگزاری آزمون استخدامی صورت می گیرد.
 
در ادامه دکتر امیری مدیر بازرسی دانشگاه نیز اعلام کرد:به ازای هر ۱۰ هزار نفر یک بازرس نیاز است و در دانشگاه علوم پزشکی باید ۱۸ نیروی بازرسی فعالیت نمایند.
 
وی افزود: با تلاش های صورت گرفته توسط مدیریت بازرسی و با همراهی و حمایت رییس دانشگاه و با همکاری معاونت توسعه دانشگاه، بکارگیری نیروهای این دانشگاه تنها از طریق آزمون و با 
کسب مجوز انجام شده است.
 
همچنین دکتر اویس نماینده تام الاختیار وزیر در بازرسی دانشگاههای کشور گفت: بحث پرداخت ها و مباحث مربوط به اجرای طرح دارویار، جوانی جمعیت، مباحث دانشجویی و خوابگاه های دانشجویی از موارد ی است که در پایش ها مورد بررسی قرار می‌گیرد و مباحث نیروی انسانی و مالی از چالش هایی است که دانشگاه با آن مواجه است.  
 
وی اظهار داشت:معاونت های دانشگاه های علوم پزشکی کرمانشاه همکار بسیار خوبی با تیم پایش بازرسی داشتند که قابل تقدیر است.
 
گفتنی است این بازرسی وزارت بهداشت در مدت حضور خود در کرمانشاه، نحوه اجرای دستورالعمل ها و فرایندهای اجرایی حوزه ریاست دانشگاه و معاونت های توسعه، درمان، دانشجویی، بهداشتی، غذا و دارو، آموزش و تحقیقات و مدیریت های امور مالی و منابع انسانی را مورد بازرسی و بررسی قرار خواهد داد. 
 
۲۰ مهر ۱۴۰۱ ۱۵:۲۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید