اخبار

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه میزبان مدیران تجهیزات پزشکی کشور

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه میزبان مدیران تجهیزات پزشکی کشور
 
نشست هماهنگی برگزاری همایش مدیران تجهیزات پزشکی سراسر کشور با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، مشاور و رییس دفتر ریاست دانشگاه، مدیران تجهیزات و ملزومات پزشکی، بازرسی و روابط عمومی دانشگاه امروز برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه برگزاری این همایش به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یکی از افتخارات این دانشگاه دانست و گفت: این همایش می تواند قابلیت های دانشگاه را در حوزه تجهیزات پزشکی در کشور نشان دهد. 
 
وی اظهار داشت: خوشبختانه پتانسیل های خوبی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در زمینه تجهیزات پزشکی و دارویی وجود دارد و نهایت تلاش خود را جهت هر چه بهتر برگزار شدن این همایش به کار می گیریم و امیدوارم بتوانیم میزبان خوبی برای شرکت کنندگان در این همایش کشوری باشیم و توانایی های دانشگاه علوم پزشکی را در این حوزه بیش از پیش مطرح سازیم.
 
همچنین دکتر شیرزادیان مدیر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه با بیان اینکه همایش مدیران تجهیزات پزشکی سراسر کشور به مدت دو روز و در روزهای دهم و یازدهم آبان ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار خواهد شد گفت: این همایش سال های گذشته در  دانشگاههای بزرگ کشور از جمله شیراز، مشهد و اصفهان برگزار شده و  امسال دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افتخار برگزاری این همایش را دارد.
 
وی اظهار داشت: رییس سازمان غذا و دارو، معاون درمان و رییس هیات امنای ارزی وزارت بهداشت از میهمانان ویژه این همایش هستند و این گردهمایی، یک همایش منحصر به فرد در حوزه تجهیزات پزشکی است.
 
دکتر شیرزادیان گفت: حدود ۱۲۰ نفر به صورت رسمی شامل:  مدیران تجهیزات پزشکی در دو حوزه درمان و  غذا و دارو  و یک تیم ۲۰ نفره از مدیران تولید تجهیزات پزشکی سراسر کشور در این همایش دو روزه شرکت خواهند کرد.
 
وی افزود: یکی از ویژگی های خوب این همایش  برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی تولید داخل و دانش بنیان در حاشیه این همایش کشوری خواهد بود و علاوه بر شرکت های داخلی، شرکت های فعال در حوزه تجهیزات پزشکی از اقلیم کردستان عراق نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
 
۲۴ مهر ۱۴۰۱ ۰۹:۲۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید