اخبار

حضور پر شور اساتید و دانشجویان در فضایی شاد و صمیمی

حضور پر شور اساتید و دانشجویان در فضایی شاد و صمیمی
 
 
دانشجویان دانشکده تغذیه با  پژوهش در راستای تولید غذای سالم و ایمن می توانند تحولی مثبت در حوزه صنایع غذایی ایجاد کنند.
 
مراسم روز جهانی غذا روز یکشنبه با حضور روسای دانشکده های تغذیه و بهداشت، اساتید و دانشجویان در دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی کرمانشاه برگزار شد. 
 
دکتر صادقی رییس دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی با بیان اینکه شما دانشجویان دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی کرمانشاه که تنها دانشکده تغذیه غرب کشور محسوب می شود یک رسالت بزرگ برعهده دارید گفت: رسالت شما این است که صنعت غذا و تغذیه استان را متحول سازید و با پژوهش و تحقیق در این حوزه تغییرات ماندگاری ایجاد نمایید و بتوانید پس از گذراندن دوران تحصیل با موفقیت، به پژوهش در حوزه غذا و در راستای تولید غذای سالم و ایمن بپردازید و تحولی مثبت ایجاد نمایید.
 
وی اظهار داشت: تولید محصولات با کیفیت در ارتقا سلامت جامعه نقش بسیار مهمی دارد و اگر شما بتوانید برای یک جامعه غذای سالم تولید کنید، حدود ۸۰ درصد از بروز بیماری ها در بین افراد آن جامعه پیشگیری کرده اید.
 
دکتر صادقی گفت: خوشبختانه صنعت غذا در کشور ما یکی از به روزترین صنایع غذایی جهان محسوب می شود و امروزه در کشور تولید کنندگان بسیار موفقی در حوزه صنایع غذایی مشغول فعالیت هستند که توانسته اند علاوه بر تامین نیازهای داخلی در صادرات نیز بسیار موفق عمل نمایند.
 
همچنین رشیدی معاون فرهنگی دانشکده تغذیه و صنایع غذایی نیز گفت:۱۶ اکتبر مصادف با ۲۴ مهر هر سال به عنوان روز جهانی غذا نامگذاری شده است و شعار امسال روز جهانی غذا،  "غذای ایمن تر زندگی سالم تر" می باشد. 
 
این  مراسم با همکاری معاونت فرهنگی، دانشجویی دانشگاه، انجمن علمی فودیسم و مدیریت فرهنگی دانشکده تغذیه با حضور پر رنگ دانشجویان پر تلاش و فعال دانشکده تغذیه در یک محیط توام با آرامش و نشاط برگزار شد . 
 
گفتنی است برگزاری مسابقه غذای فراسودمند و تست حس چشایی و مشاوره تغذیه از دیگر برنامه های ارائه شده توسط دانشجویان در این دانشکده بود.
 
۲۵ مهر ۱۴۰۱ ۰۸:۵۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید