اخبار

نتایج کمیسیون «نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر» دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد

نتایج کمیسیون «نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر» دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت از اعلام نتایج کمیسیون «نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر» دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر غلامعلی جاودان با بیان اینکه جلسه کمیسیون نقل و انتقالات دانشجویان با حضور نمایندگان بنیاد شهید برگزار شد و با انتقال دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر دارای بالاترین امتیاز موافقت شدگفت: بررسی نقل و انتقال دانشجویان در مقاطع دکترای حرفه ای، کارشناسی ارشد، کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و مقطع کاردانی صورت گرفت و عملاً کار بررسی نقل و انتقال دانشجویان گروه هدف این اداره کل به اتمام رسید.

وی افزود: نتیجه موافقت با انتقال دانشجویان از طریق پیامک به آنان اطلاع رسانی شده و همزمان نامه موافقت از طریق سامانه به دانشگاه های مبدأ و مقصد ارسال شده است و این نامه در سامانه نقل و انتقال قابل مشاهده است.

دکتر جاودان یادآور شد: با توجه به آیین نامه انتقال، اولویت انتقال به ترتیب با فرزند شهید (دختر)، فرزند شهید (پسر)، همسر شهید، جانبازان 50% و بالاتر و آزادگان، فرزندان (دختر) جانبازان 50% و بالاتر و آزادگان، فرزندان (پسر) جانبازان 50% و بالاتر و آزادگان، همسر جانبازان 50% و بالاتر و آزادگان و جانبازان 25 الی 49% است.

وی افزود: بنابراین بر اساس این اولویت ها، انتقال فرزندان شهید و جانبازان 50 درصد در اولویت بیشتری قرار داشته و انتقال فرزندان جانبازان 25 الی 49 درصد به ویژه برای انتقال به دانشگاه های بزرگ، نسبت به گروه های یاد شده دارای اولویت کمتری است.

وی با بیان اینکه نقش همکاران عزیز ما در ستاد امور شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی در این زمینه ستودنی و ارزشمند است گفت: لازم می دانم از این عزیزان قدردانی کنم.

به گفته وی دانشجویانی که با انتقالی آنان موافقت نشده است، نتیجه موافقت از طریق «پیامک» به دانشجو اطلاع رسانی می شود و لذا خواهشمند است از مراجعه و یا تماس با این اداره کل خودداری فرمایند.

۲ آبان ۱۴۰۱ ۱۱:۳۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید