اخبار

خدمات و تلاش های نیروهای بهداشتی، درمانی دانشگاه در اربعین حسینی قابل تقدیر است

خدمات و تلاش های نیروهای بهداشتی، درمانی دانشگاه در اربعین حسینی قابل تقدیر است
 
سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در مراسم تقدیر از موکب داران سلامت اربعین گفت:  با تلاش و زحمات مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی بسیار خوبی در اربعین امسال به زائران ارائه شد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت : خوشبختانه با تلاش شبانه روزی نیروهای بهداشتی، درمانی دانشگاه هیچگونه مشکل درمانی در اربعین امسال نداشتیم که بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.
 
وی افزود: افرادی که در راهپیمایی  ۲۰ هزار نفری در پیاده‌روی اربعین گام برداشته‌اند، بدون اجر و پاداش نخواهند ماند و در پیشگاه خدا و امام‌حسین (ع) جایگاه خوبی خواهند داشت.
 
سردار ریحانی گفت: نگاه ما به واقعه عاشورا و اربعین باید به گونه ای باشد که امروز اتفاق افتاده، همین سرزمینی که در آن هستیم کربلاست و بر اساس این اعتقاد است که می گوییم کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا.
 
وی اظهار داشت: همه وقایع و اتفاقاتی که در آن زمان منجر به عاشورا شد در این چهل و سه سال نیز بارها و بارها برای خاموش کردن دین خدا مشاهده کرده ایم و باید به این روزها مثل عاشورا نگاه کنیم و همان صف بندی هایی که در مقابل لشگر دین خدا بود، دارد اتفاق می افتد .
 
وی افزود: بر این اساس باید همواره هوشیار باشیم چرا که در همین حوادث اخیر، دشمن به دنبال خاموش کردن چراغ دین خدا بود و اگر در حوادث قبلی به بهانه های مختلف اغتشاشات ایجاد می کردند، در اغتشاشات اخیر دین و عقیده ملت را نشانه گرفتند و ماهیت خود را با اعمال ناشایستی که ضد دین بود مشخص کردند.
 
 وی بیان کرد: دشمنان همواره در صدد هستند دین خدا را ضعیف کنند و از این طریق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه بزنند، اما این فتنه نیز با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و دینداری و بصیرت مردم به پایان رسید.
 
 
۳ آبان ۱۴۰۱ ۲۳:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید