اخبار

آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد
آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب امروز با حضور دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه، دکتر شهریار حیدری نماینده مردم شریف شهرستان های سرپل ذهاب ، قصرشیرین و گیلانغرب و بابلی  فرماندار سرپل ذهاب ، در این شهرستان برگزار شد.
 
در این مراسم از زحمات دکتر شهرام روشنی نژاد مدیر پیشین شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب تقدیر و دکتر وحید باوندپور به عنوان مدیر جدید این شبکه معرفی شد.

 

۱
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر شهریار حیدری نماینده مردم سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت:  دکتر روشنی نژاد در زمان مسئولیتش به عنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب همیشه به دنبال ارتقاء سطح بهداشت و درمان این شهرستان بودند.
 
وی اظهار داشت:  بهسازی ورودی اورژانس شهرستان هم از نظر پذیرش اولیه و هم ارائه خدمات اولیه بیماران، گویای زحمات کادر بهداشت و درمان سرپل ذهاب است و از این بابت از تک تک کارکنان و زحمت کشان این حوزه بسیار سپاسگزارم.
 
وی با بیان اینکه ارتقاء حوزه بهداشت و درمان شهرستان از اولویت های کاری مدیران دانشگاه و حوزه سلامت استان است گفت: تلاش من نیز این است که در این حوزه به پیشرفت شهرستان کمک کنم.
 
دکتر حیدری گفت:امیدوارم بخشی از پروژه های نیمه تمام حوزه بهداشت و درمان شهرستان با پیگیریهای مدیران دانشگاه و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان به زودی به بهره برداری برسد. 
 
وی با بیان اینکه دکتر روشنی نژاد به دنبال کار و کارآمدی بودند گفت: دکتر باوند پور نیز شخصی بسیار متواضع، کارآمد و متخصص است که با حضور ایشان علاوه بر مدیریت، یک تخصص دیگر هم به شهرستان اضافه خواهد شد.
 
 وی ضمن تقدیر از دکتر روشنی نژاد و آرزوی سربلندی و سرافرازی برای ایشان به دکتر باوند پور تبریک گفته و برای ایشان نیز آرزوی موفقیت نمود.
 
 
۴ آبان ۱۴۰۱ ۲۰:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید