اخبار

توسعه فاز دوم بیمارستان شهدا و تامین پزشکان متخصص از اولویت های حوزه سلامت در شهرستان سرپل ذهاب است

توسعه فاز دوم بیمارستان شهدا و تامین پزشکان متخصص از اولویت های حوزه سلامت در شهرستان سرپل ذهاب است
 
 
دکتر ابراهیم شکیبا معاون امور  بهداشتی دانشگاه در آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب گفت: از حمایت های بی دریغ دکتر حیدری نماینده مردم سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی و فرماندار سرپل ذهاب بسیار سپاسگزارم که همواره در راستای پیشرفت و ارتقاء حوزه بهداشت و سلامت شهرستان همکاری لازم را داشته و دارند.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: دکتر روشنی نژاد بسیار پرتلاش هستند و اگر مسئولیتی بپذیرند با جان و دل آن را انجام می دهند و در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب نیز خدمات بسیار ارزشمند و قابل توجهی داشتند.
 
دکتر شکیبا گفت: دکتر باوند پور نیز از افتخارات این استان می باشند و تجربه بسیار خوبی دارند و امروز سکانداری شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب به ایشان محول شد.
 
وی افزود: با توجه به کمبود پزشک در این شهرستان، به زودی چند پزشک دیگر به این شهرستان اختصاص خواهیم داد.
 
دکتر شکیبا با بیان اینکه از زحمات دکتر روشنی نژاد که خدمات ارزشمندی برای مردم شهرستان در حوزه بهداشت و درمان داشتند، تشکر می کنم گفت: امیدوارم دکتر باوند پور نیز این خدمات را بهتر و با تلاش بیشتری ادامه دهند و  انتظارات مردم این شهرستان به  بهترین نحو فراهم نمایند.
 
همچنین صدراله بابلی فرماندار شهرستان سرپل ذهاب نیز گفت : همواره بحث سلامت یکی از نعمت های الهی و از مهمترین موضوعات جوامع بوده است و کاملا واضح و روشن است که سلامت و امنیت چقدر مهم می باشند.
 
وی اظهار داشت:تامین کننده نعمت الهی سلامت، شما پزشکان، پرستاران و دیگر پرسنل در این حوزه هستید که همیشه برای نجات جان انسان ها در تلاش و تکاپو بوده و اخیرا نیز در بحران کرونا در خط مقدم برای شکست این ویروس منحوس تلاش زیادی داشتید.
 
بابلی افزود: شهرستان سرپل ذهاب با ۸۵۰ شهید،۱۵۳۲ جانباز و ۱۱۳ آزاده، کارنامه درخشانی در هشت سال دفاع مقدس  دارد، بنابراین فراهم کردن امکانات، تجهیزات و اعتبارات عمرانی برای این شهرستان نیازمند توجه ویژه است. 
 
به گفته او بحث توسعه فاز دوم بیمارستان و تامین نیروی انسانی متخصص با توجه به تخصصی بودن آن برای ما بسیار حائز اهمیت است .
 
فرماندار سرپل ذهاب از مدیریت خوبی که دکتر روشنی نژاد با همه همکارانشان در این حوزه داشتند  تقدیر کرد و گفت: و ضمن آرزوی سلامتی برای ایشان، امیدوارم شاهد کسب موفقیت هایی نظیر پروژه های ریزه وند و قلعه شاهین که انصافا بسیار عالی بوده است باشیم.
 
وی همچنین افزود: برای دکتر باوندپور نیز ضمن تشکر به خاطر بررسی و برنامه ریزی که قبل از این آیین داشتند که نشان از کارآمدی و عمل گرا بودنشان است، آرزوی موفقیت دارم و  امیدوارم با راه اندازی بخش مغز و اعصاب بیمارستان این شهرستان گام مهمی در این حوزه بردارد.
 
 
۴ آبان ۱۴۰۱ ۲۱:۱۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید