اخبار

استاندار کرمانشاه در آیین افتتاح نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی : شرکت‌های دانش‌بنیان مورد حمایت همه جانبه قرار می‌گیرند

استاندار کرمانشاه در آیین افتتاح نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی : شرکت‌های دانش‌بنیان مورد حمایت همه جانبه قرار می‌گیرند

 

استاندار کرمانشاه گفت: خوشبختانه فضای مثبتی در جهت حمایت از تولید دانش بنیان در کشور ایجاد شده و در این راستا فعالان و شرکت‌های این حوزه در استان کرمانشاه نیز مورد حمایت همه جانبه قرار می‌گیرند.

به گزارش ایرنا، «بهمن امیری‌مقدم» روز سه‌شنبه در آیین افتتاح نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی تولید داخل و دانش بنیان در کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به حمایت همه جانبه از شرکت‌های دانش‌بنیان، افزود: ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان و حمایت از آنها امسال ۲ برابر می‌شود.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در حمایت از شرکت های دانش بنیان و شعار سال، گفت: در این راستا حمایت از این شرکت ها یک تکلیف برای ماست تا زمینه لازم را برای فعالیت آنها بوجود آوریم.

استاندار کرمانشاه با اظهار خوشحالی از مشاهده تجهیزات و فناوری های به نمایش درآمده توسط جوانان در این نمایشگاه تاکید کرد: تصور ما این است که ظرفیت شرکت های دانش بنیان می تواند علاوه بر تامین نیازهای استان و کشور برای حل بخشی از چالش ها و مشکلات فنی و ایجاد اشتغال پایدار و نیز توسعه صادرات راهگشا باشد.

استاندار کرمانشاه: شرکت‌های دانش‌بنیان مورد حمایت همه جانبه قرار می‌گیرند

امیری‌مقدم یادآور شد: در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان یک ستاد عملیاتی در استان ایجاد شده تا نسبت به حل مشکلات فعالان این حوزه در کمترین زمان ممکن عمل کند.

به گزارش ایرنا، نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی تولید داخل و دانش بنیان کشور امروز سه‌شنبه با حضور استاندار کرمانشاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه واقع در بوستان شاهد گشایش یافت که تا ۱۲ آبان ادامه خواهد داشت.

در این نمایشگاه که مهمترین رویداد سالانه در حوزه تجهیزات پزشکی کشور محسوب می شود ۴۰ شرکت داخلی که عمدتا دانش بنیان هستند حضور دارند.

۱۰ آبان ۱۴۰۱ ۱۵:۱۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید