اخبار

تقویت روابط عمومی های واحدهای تابعه دانشگاه اولویت کاری مدیریت روابط عمومی

تقویت روابط عمومی های واحدهای تابعه دانشگاه اولویت کاری مدیریت روابط عمومی
 
 
 مدیر روابط عمومی دانشگاه تقویت روابط عمومی های واحدهای تابعه دانشگاه از برنامه های اصلی این مدیریت دانست و گفت: در همین راستا نشست های تخصصی و کارگاههای آموزشی جهت افزایش توانمندی روابط عمومی ها برگزار شد.
 
حامد بهرامیان اخذ مجوز شش کارگاه تخصصی با امتیاز بازآموزی، بروز رسانی سایت، استفاده از ابزارهای نوین اطلاع رسانی نظیر اینفوگرافی، برگزاری مراسم روز خبرنگار و دیدار با اصحاب رسانه، برگزاری هفت نشست خبری در مراکز تابعه دانشگاه (بیمارستانها، معاونتها و دانشکده ها)، برگزاری چهار جلسه نشست اخلاقی جهت اساتید و کارکنان را از مهمترین اقدامات مدیریت روابط عمومی در چندماه اخیر عنوان کرد.
 
وی با بیان اینکه از تمام اساتید و اعضای هیئت علمی و انعکاس خبرهای علمی حوزه سلامت تحت عنوان "سواد سلامت" از دیگر برنامه های انجام شده در مدیریت روابط عمومی است گفت: این برنامه مورد استقبال اساتید دانشگاه نیز قرار گرفت.
 
به گفته بهرامیان ایجاد کانال اطلاع رسانی در پیام رسان ایرانی "سروش" جهت انتشار اخبار سلامت و همچنین پخش اذان و صلوات خاصه در ستاد دانشگاه و مراکز تابعه در راستای ترویج فرهنگ نماز اول وقت، برگزاری مراسم بزرگ مذهبی در ایام محرم و دهه آخر صفر و افزایش امید و معنویت بین کارکنان از اقداماتی بود که با جدیت دنبال شد.
 
مدیر روابط عمومی دانشگاه با اشاره به اینکه از دیگر وظایف روابط عمومی، برنامه ریزی سفر مقامات به استان است گفت: در این راستا برنامه ریزی دو مرحله سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و حضور در شهرستانهای صحنه، کنگاور، هرسین، قصرشیرین و مرز خسروی به صورت ویژه در ایام اربعین انجام گرفت.
 
بهرامیان همچنین اضافه کرد: ارتباط و همکاری با صدا و سیمای استان و خبرگزاری ها جهت مصاحبه مدیران دانشگاه و اعضای هیئت علمی به عنوان کارشناس در برنامه های رادیو و تلویزیون و همچنین انعکاس موفقیت های دانشگاه در راستای جهاد تبیین از اقدامات ارزشمندی بود که در چند ماه اخیر با همکاری و همدلی همه همکاران روابط عمومی صورت گرفت.
 
۲۲ آبان ۱۴۰۱ ۰۸:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید